SOCIAL 21 iunie 2011

Reclamaţii nefondate la Spitalul Judeţean?

de Székely Emőke | 571 vizualizări

Am primit la redacţie o scrisoare de la un fost pacient al Spitalului Judeţean Dr. Fogolyán Kristóf din Sfântu Gheorghe, în care persoana în cauză ne-a scris că în zilele în care a fost internată în spital, după masa şi la sfârşitul săptămânii nu a funcționat apa caldă.

Am contactat conducerea spitalului pentru a vedea care este situaţia în acest caz, iar purtătoarea de cuvânt a instituţiei, Fülöp Annamária, ne-a spus că aceste acuzaţii sunt nefondate şi că este adevărat că uneori apa se încălzeşte mai greu, dar trebuie lăsată să curgă mai mult.

Am vorbit şi cu două proaspete mămici, care au născut în această unitate sanitară zilele trecute. Sz. Ráka ne-a spus că nu are ce reproşa în ceea ce priveşte condiţiile din spital, pe tot parcursul internării beneficiind atât de apă caldă, cât şi toate condiţiile sanitare necesare. Cealaltă mămică, B. Andrea, a fost de acord cu reclamanta de care v-am vorbit, afirmând că "între orele 2 şi 6 după masa nu a curs apă caldă de la robinet".

Spitalul Judeţean Dr. Fogolyán Kristóf se află într-o perioadă de schimbare. Unitatea şi-a schimbat conducerea, iar András-Nagy Róbert, noul director, a spus în repetate rânduri că va începe un amplu proces de modernizare, scopul principal fiind acela ca pacienţii să beneficieze de cele mai bune condiţii.

Distribuie articolul:  
|

SOCIAL

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.