EDUCATIE 5 august 2013

84% promovabilitate la titularizare în judeţ

de Monica Vrânceanu | 566 vizualizări

Cea mai mare concurență a fost la posturile din învățământul preșcolar, primar și de educație fizică și sport

Rata de promovare (cel puţin nota 5) înregistrată la proba scrisă a concursului pentru ocuparea posturilor didactice vacante / rezervate din învăţământul preuniversitar al județului Covasna  este de 84%, înainte de rezolvarea contestațiilor. 216 cadre didactice au obținut note peste 7 la acest examen la care au participat 419 cadre didactice, iar numărul posturilor titularizabile scoase la concurs a fost de 60.

Inspectorul școlar adjunct al Inspectoratului Școlar Județean (IȘJ) Covasna, Rădița Palela, a declarat că procentul de promovabilitate este unul bun, urmând ca în 9 august să se definitiveze ocuparea posturilor titularizabile, care se va face în ordinea descrescătoare a notelor.

Potrivit Rădiței Palela, cea mai mare concurență a fost la posturile din învățământul preșcolar, primar și de educație fizică și sport pe filiera de predare în limba maghiară. S-au obținut și două note de 10, ambele la învățământul în limba maghiară.

Pentru cele patru posturi titularizabile la Limba și Literatura Română au concurat 27 de cadre didactice, iar 11 dintre acestea au obținut note peste 7. Pentru învățământul primar cu predare în limba română au candidat 13 cadre didactice și 11 au obținut note peste 7, deși IȘJ Covasna nu a scos niciun post la concurs pentru acestea.

Contestaţiile se depun inclusiv astăzi la sediul IȘJ, iar afișarea rezultatelor finale are ca termen data de 8 august. Pentru titularizare – angajarea pe perioadă nedeterminată, candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică / inspecţia specială la clasă în profilul postului. Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 la cele două probe.

Distribuie articolul:  
|

EDUCATIE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.