CULTURA 15 februarie 2022

Ziua Națională a Lecturii la Școala Gimnazială „Nicolae Colan”, în parteneriat cu Centrul European de Studii Covasna-Harghita

de Covasna Media | 723 vizualizări

Ziua Națională a Lecturii va fi marcată anul acesta pentru elevii clasei a V-a A, de la Școala Gimnazială „Nicolae Colan”, din Sfântu Gheorghe, coordonați de prof. dirig. Tatiana Scurtu, printr-o activitate inedită realizată la Centrul European de Studii Covasna-Harghita.

Scopul proiectului este acordarea unei șanse elevilor de a participa la o activitate de lectură în cadrul unei biblioteci, urmărind obiectivele de îmbogățirea vocabularului elevilor; de dezvoltarea imaginației și a creativității elevilor; de consolidarea cunoștințelor despre carte și despre bibliotecă; de cunoașterea personalităților istorice și a personajelor fabuloase; de dezvoltarea empatiei, un element de bază al inteligenței emoționale, și, nu în ultimul rând, de dezvoltare a memoriei elevilor.

Lectura reprezintă un aspect important al vieții tuturor persoanelor. Aceasta are puterea de a-i forma și educa pe cei mici. Lectura oferă motivația și trezește dorința de a afla mai mult, de a cunoaște și are un rol valoros și important de a informa. Cu ajutorul acesteia putem descoperi lucruri noi și reprezintă un excelent instrument de învățare prin intermediul căruia ne putem îmbogăți cunoștințele față de toate domeniile de activitate de care suntem interesați. De aceea, acțiunile și activitățile derulate în cadrul proiectului își propun să formeze la elevi deprinderea și bucuria cunoașterii și posibilitatea participării la o activitate de lectură în cadrul Centrului European de Studii Covasna-Harghita, cu încurajarea lecturii și ocazia de a petrece util Ziua Națională a Lecturii.

Bugetul proiectului se bazează pe punerea gratuită la dispoziția elevilor din partea Centrului European de Studii Covasna-Harghita a cărților pentru lectură.

Biroul de presă al CESH

Distribuie articolul:  
|

CULTURA

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.