ACTUALITATE 22 octombrie 2013

Înghesuială la materialele promoționale ale Clopotelor în Arcul Carpatin

de Monica Vrânceanu | 687 vizualizări

Sute de oameni din Sfântu Gheorghe au primit, zilele acestea, rucsacuri și materiale promoționale distribuite în cadrul Programului Clopote în Arcul Carpatin. Astfel, oamenii s-au îmbulzit zilnic în punctele în care promotorii Programului au distribuit materialele, pentru a primi un rucsac, un tricou, o agendă și un pix, în mod gratuit. Așa s-a întâmplat și marți, când în fața Parcului Central Elisabeta s-a format o adevărată coadă la „rucsace gratis”. Oamenii au așteptat minute în șir să le vină rândul, chiar dacă nu înțelegeau prea bine despre ce era vorba.

„Vreau să iau și eu un rucsac, e bun pentru nepoțelul meu, la școală” – ne-a spus o doamnă pensionară, iar spusele sale au fost întărite de alții care își așteptau rândul, vigilenți să nu le intre cineva în față.

În Sfântu Gheorghe se află în distribuire 600 de astfel de pachete promoționale.

Clopotnițele, atracție pentru turiști

Clopote în Arcul Carpatin este un program derulat de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, prin Fondul European de Dezvoltare Regională. În cadrul acestuia, sunt promovate cinci obiective din județul nostru: Clopotnița din lemn de la Hătuica – datând din 1668, fragmentele de zid din incinta cu turn cu Clopotniță de la Ozun – din anul 1616, zidul de incintă cu turn și Clopotniță din satul Albiș – Cernat din secolul XV, Turnul Clopotniță de la Cernat – de la 1727 și Clopotnița de la Biserica Reformată de a Cernatul de Sus. Proiectul iși propune promovarea Regiunii de Dezvoltare Centru prin prezentarea a cinci din cele mai vechi Clopotnițe din judeţul Covasna, fapt care va avea ca efect creșterea circulației turistice și cunoașterea unei mici bucăți din istoria României. Obiectivul proiectului este dezvoltarea și consolidarea turismului intern prin crearea de materiale promoționale și a activităților de marketing specifice. Practic, prin distribuirea materialelor promoționale se dorește informarea și conștientizarea publicului larg despre existența și valoarea acestor elemente cu reală valoare culturală în istoricul comunităților, precum și promovarea potențialului turistic și creșterea atractivității României ca destinație turistică.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.