ACTUALITATE 25 martie 2011

Disponibilizări la Drumuri şi Poduri Covasna

de Monica Vrânceanu | 800 vizualizări
46 de angajaţi din cei 121 ai societăţii urmează să-și piardă locul de muncă Consiliul Judeţean (CJ) Covasna a aprobat ieri o reducere de personal la SC Drumuri şi Poduri Covasna, prin aceasta urmând ca 46 de angajaţi ai societăţii să fie disponibilizaţi. Disponibilizarea a 46 din totalul de 121 de angajaţi pe care-i avea până acum SC Drumuri şi Poduri vine ca urmare a deciziei de restructurare a societăţii. În expunerea de motive privind schimbările de la SC Drumuri şi Poduri s-a arătat că este

46 de angajaţi din cei 121 ai societăţii urmează să-și piardă locul de muncă

Consiliul Judeţean (CJ) Covasna a aprobat ieri o reducere de personal la SC Drumuri şi Poduri Covasna, prin aceasta urmând ca 46 de angajaţi ai societăţii să fie disponibilizaţi.

Disponibilizarea a 46 din totalul de 121 de angajaţi pe care-i avea până acum SC Drumuri şi Poduri vine ca urmare a deciziei de restructurare a societăţii. În expunerea de motive privind schimbările de la SC Drumuri şi Poduri s-a arătat că este necesară restructurarea societății având la bază obiectivul prioritar de întreţinere şi dezvoltare a drumurilor din judeţul Covasna. Astfel, s-a propus reorganizarea societăţii şi modificarea organigramei, avându-se în vedere volumul lucrărilor, dar şi menţinerea unei capacităţi de producţie funcţionabile, care să fie adaptabilă la o revigorare ulterioară a economiei.

Potrivit preşedintelui CJ Covasna, Tamas Sandor, SC Drumuri și Poduri Covasna şi-a menţinut neschimbată din 1994 şi până acum structura organizatorică a șantierelor și punctelor de lucru. Astfel, se pare că singura reducere semnificativă a numărului de angajați a avut loc în 1999, după transformarea Regiei Autonome în Societate Comercială pe Acțiuni. La acea vreme, numărul de angajați s-a redus de la 257 la 160.

Pe de altă parte, de-a lungul vremii piaţa construcţiilor a fost influenţată puternic de mai mulţi factori socio-economici, în vreme ce concurenţa tot mai puternică a afectat la rândul său poziţia societăţii.

Ca urmare a acestor date, restructurarea societăţii a fost considerată ca fiind inevitabilă, proiectul de reorganizare fiind conceput alături de Sindicat, urmărindu-se menţinerea unei capacităţi de producţie funcţionabile, care să fie adaptabilă la o revigorare ulterioară a economie, creşterea eficienţei economice şi ridicarea gradului de competitivitate a societăţii.

Conform noii organigrame, se vor reorganiza formațiile de lucru din Baraolt, Brateş, Întorsura Buzăului şi secţia Mecanizare. În locul şantierelor se va crea o Brigadă complexă de execuţie drumuri şi poduri cu trei formaţii de lucru, o unitate de intervenţie mecano-energetică şi două unități de preparare mixturi asfaltice, cu sediul în Sfântu-Gheorghe. Noua Organigramă prevede un număr total de 75 angajaţi, din care 15 TESA. Utilajele vor fi redistribuite între formaţii, iar cele excedentare vor fi conservate la sediul din Sfântu-Gheorghe, respectiv la Sânzieni.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 5

Adaugă comentariu
Marian, 27 martie 2011
pentru un cetatean:chiar in capitala unei tari corupte, s-au asfaltat cam 50 de strazi doar pe hartie.nu va dati seama domnilor ca putoarea vine de la bucurestiul corupt de tot politicul parazit care citeste integral
un cetatean, 27 martie 2011
Lucreaza cineva la drumuri si poduri? Unde? Eu mai am un pic si-mi rup gatul pe trotuar,ce sa mai zic de mecanici auto,care vor avea tot timpul ceva carne langa mamaliga pe care o mananca.Astia de la citeste integral
Marian, 26 martie 2011
Poti sa faci orice pentru ca firme ca vectra au tentacule in toata tara.
secuiul, 25 martie 2011
Restructurarea este necesara ca lucrările să fie făcute cu firmele prietenilor... halal Consiliu judetean. Ia vedeti cum arată drumurile judetene. Tinutul secuiesc??? Ultimul judet!
Mihai, 25 martie 2011
Consiliul Judetean de ce nu-i restructureaza pe cei din birouri, pt. ca sunt prea multi pe-acolo, in frunte cu Tamas Sandor si Demeter Janos.
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.