ACTUALITATE 18 aprilie 2022

Primăria Barcani vrea să achiziționeze un microbuz în leasing

de David Leonard Bularca | 1748 vizualizări

Costul total va fi de aproximativ 65.000 de euro

Primăria Comunei Barcani a lansat în dezbatere și consultare publică un proiect de hotărâre prin care se dorește achiziționarea unui microbuz. Edilul din localitate, Nicolae Pastor spune că achiziția este una necesară, pentru că unul dintre microbuzele actuale din dotarea comunei se află în stare avansată de degradare.

Proiectul de hotărâre a fost lansat în consultare publică luni, 11 aprilie.

„Potrivit dispozițiilor art. 7, alin. 13 din Legea nr. 52/2003, supune dezbaterii și consultării publice: Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării în sistem leasing financiar a unui microbuz 19+1+1 pentru dotarea Serviciului Public de Transport Persoane din cadrul UAT Comuna Barcani. Cei interesați pot trimite/depune în scris, propuneri, sugestii, și opinii la sediul Primăriei comunei Barcani, din localitatea Barcani, nr. 266, județul Covasna, sau pe adresa e email: barcani@cv.e-adm.ro, în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Proiectul de hotărâre și referatul de aprobare al primarului pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Barcani”, se arată într-un anunț al autorităților locale.

Nicolae Pastor spune că, în timp, se dorește schimbarea tuturor microbuzelor din dotarea localității, patru la număr. Astfel, se încearcă și obținerea de fonduri prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), pentru achiziția unor microbuze electrice.

„Cele 4 microbuze ale Primăriei sunt destul de vechi și încet, încet trebuie să ne gândim să le schimbăm, în primul rând pentru siguranța copiilor. Deși încercăm să obținem microbuze electrice și prin PNRR, nu mai putem aștepta până vom afla răspunsul, deoarece avem un microbuz în stadiu avansat de degradare. Constant are probleme, iar costurile cu întreținerea sunt foarte mari și nu se mai merită. În acest sens, ne-am gândit să luăm un microbuz nou prin leasing pentru a-l plăti treptat. Avansul va fi de aproximativ 12.000 €, iar costul total va ajunge undeva la 65.000 €”, a declarat, pentru Observatorul de Covasna – CovasnaMedia.ro, edilul.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.