Peste 11 milioane de lei pentru judeţul Covasna la final de an
Guvernul României a alocat judeţului Covasna un total de 7, 5 milioane de lei în ultima sa şedinţă, banii venind de la Fondul de rezervă. Din cei 7, 5 milioane de lei, 200.000 de lei au ca destinaţie lucrările de înlăturare a efectelor calamităţilor naturale, mai multe localităţi din judeţ fiind grav afectate de inundaţiile din primăvara şi vara acestui an.
Consiliul Judeţean (CJ) Covasna a primit 3, 5 milioane de lei iar municipiul Sfântu Gheorghe a primit 2, 3 milioane de lei de lei, banii urmând să fie folosiţi în lucrări legate de refacerea şi modernizarea infrastructurilor, astfel că administraţia locală din Sfântu Gheorghe va folosi o parte din bani pentru reabilitarea drumurilor şi o altă parte pentru continuarea lucrărilor de construcţie şi amenajare a Sălii Studio din curtea Teatrului.
”În 2011, printre priorităţile Primăriei, pe lângă investiţiile finanţate din fonduri nerambursabile, se vor număra şi finalizarea Sălii Studio, reabilitarea Stadionului mic din cartierul Simeria, a terenurilor de sport din şcoli, precum şi repararea Pieţei Mihai Viteazul”, a declarat primarul de Sfântu Gheorghe, Antal Arpad, adăugând că pentru acest din urmă obiectiv- Piaţa Mihai Viteazul, au fost primiţi deja cei 600.000 de lei promişi de Ministerul Turismului şi Dezvoltării.
În aceeaşi idee, preşedintele CJ Covasna, Tamas Sandor, a declarat că în anul ce urmează va continua sprijinirea acelor localităţi care şi-au definit planurile de dezvoltare.
Din banii primiţi de la Guvern s-au suplimentat bugetele localităţilor Aita Mare, Arcuş, Băţani, Belin, Bixad, Bodoc, Boroşneu Mare, Brateş, Brăduţ, Breţcu, Cătălina, Cernat, Chichiş, Comandău, Covasna, Dalnic, Estelnic, Ghelinţa, Ghidfalău, Ilieni, Lemnia, Malnaş, Mereni, Micfalău, Moacşa, Ojdula, Ozun, Poian, Reci, Sânzieni, Turia, Valea Crişului, Vîrghiş şi Zagon.
În această lună, judeţul Covasna a primit un total de 11, 6 milioane de lei pentru dezvoltarea infrastructurii, înlăturarea calamităţilor naturale, precum şi pentru echilibrarea bugetului.