ACTUALITATE 7 decembrie 2014

O nouă conferință pe tema turismului balnear la Covasna

de Székely Emőke | 711 vizualizări

Medici de familie, medici cardiologi, experţi în turism, reprezentanţi din industria farmaceutică, reprezentanţi ai firmelor care distribuie aparatură medicală, reprezentanţi din industria apelor minerale, dar și oficialități locale au participat vineri la cea de-a doua conferință din cadrul proiectului de promovare a stațiunii Covasna, „Promovarea Turismului Balnear şi a resurselor turistice endogene din zona turistică Covasna”, proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5 „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul Major de Intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea – Dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice şi a activităţilor de marketing specifice. Prima conferință din cadrul acestui proiect a avut loc în septembrie, urmând ca în perioada următoare să fie organizat și un al treilea astfel de eveniment.

Tema conferinței de vineri a fost „Valorificarea eficientă a apei minerale”, și au fost prezentate o serie de aspecte, de la cele medicinale la cele de marketing, menite să readucă stațiunii Covasna faima de altădată. Specialiștii au dezbătut diverse probleme legate de factorii naturali terapeutici, dar și de marketing în turism, fiind prezentate și câteva exemple de bună practică.

„Factorii naturali terapeutici, și anume apele minerale, mofetele și aerul trebuie să le promovăm în țară și în străinătate. Dacă promovăm acești factori terapeutici eu sunt convins că atractivitatea stațiunii va crește foarte mult mai ales că după revoluție numărul turiștilor a crescut chiar și cu 50%. Noi nu știm încă să profităm îndeajuns de bine de generozitatea acestor factori naturali terapeutici” – a declarat medicul Nicolae Enea.

Primarul stațiunii Covasna, Thiesz János, a spus că își dorește ca stațiunea Covasna să se adreseze tuturor categoriilor de vârstă, nu doar celor trecuți de prima tinerețe, însă este conștient de faptul că administrația publică locală trebuie să le ofere turiștilor și oportunități de relaxare și distracție pe lângă tratament. Una dintre aceste oportunități este în această perioadă pârtia de schi, unde autoritățile speră că iubitorii sporturilor de iarnă se vor putea distra până în martie.

Proiectul de promovare a turismului balnear prevede producerea unor materiale promoționale, participarea la târguri de turism, dar și realizarea unui studiu în rândul turiștilor care vin în stațiune. Obiectivul general al proiectului este de promovare pe piaţa turistică din ţară a turismul balnear şi de mediatizare a resurselor naturale din oraşul Covasna şi din regiunea apropiată, contribuind astfel la consolidarea unei poziţii de succes pe piaţa turistică naţională. Valoarea totală a proiectului este de peste un milion de lei.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.