ACTUALITATE 5 august 2021

Electrica SA: Din cauza aparatelor de aer condiționat s-a oprit furnizarea curentului în Sfântu Gheorghe

de David Leonard Bularca | 2534 vizualizări

Ce mai spun reprezentanții companiei

Energia electrică de pe mai multe străzi din Sfântu Gheorghe a fost joi, 5 august, întreruptă preț de câteva ore din cauza unor defecțiuni. Într-un răspuns pentru redacția Observatorul de Covasna – CovasnaMedia.ro, reprezentanții companiei Electrica SA, cea care gestionează rețeaua de curent din Municipiul Sfântu Gheorghe, spun că defecțiunea s-a produs din cauza căldurii, întrucât  „un număr foarte mare” de utilizatori au pornit aparatele de aer condiționat.

Furnizarea energiei electrice s-a reluat după ora 14:00, ne-a informat șefa serviciului de PR și Comunicare de la Electrica, Nora Dudiță.

„Întreruperea energiei electrice s-a semnalat în jurul orei 12:25, în zona centrală și parțial, în zona Cartierul nou Simeria, din localitatea Sfântu Gheorghe, jud. Covasna. Ținând cont de datele tehnice întâlnite la fața locului s-a prognozat realimentarea utilizatorilor afectați până la ora 14:00. La acest moment (n. red. ora 14:42, când redacția OCV a primit informațiile cerute) toți utilizatorii au fost realimentați cu energie electrică. Asigurăm toți utilizatorii că Distribuție Energie Electrică România, Sucursala Covasna depune constant eforturi pentru remedierea cât mai rapidă a situațiilor neprevăzute apărute în distribuţia energiei electrice”, se arată în răspunsul primit de Observatorul de Covasna – CovasnaMedia.ro. 

Defecțiunea s-a produs din cauza numărului foarte mare de utilizatori ai serviciului care au pornit aparatele de aer condiționat, spun reprezentanții Electrica.  

„Cauza tehnică a producerii acestui incident o constituie suprasolicitarea cablului de medie tensiune, ca urmare a temperaturilor crescute ce a generat creșterea consumului din cauza utilizării aparatelor de aer condiționat de către un număr foarte mare de consumatori”, se precizează în răspuns. 

Șefa serviciului de PR și Comunicare de la Electrica, Nora Dudiță, mai transmite că în cazul întreruperilor de curent programate, utilizatorii sunt întotdeauna informați în timp util, pe site-ul companiei. 

„Acest incident s-a produs în mod accidental, neprogramat, fiind o întrerupere de energie electrică neplanificată cauzată de defectarea cablului de medie tensiune, așa cum este menționat și la răspunsul anterior. În cazul întreruperilor în alimentarea cu energie electrică, pentru o intervenție promptă, încurajăm utilizatorii să apeleze Serviciul Call Center Distribuție, la numerele 0267-929 sau 0800-500-929, disponibile non-stop. În ceea ce privește întreruperile programate, informațiile referitoare la data și intervalul orar al acestora se publică anterior demarării lucrărilor  pe pagina de internet a societății, www.distributie-energie.ro. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și asigurăm utilizatorii că preocuparea continuă a companiei noastre este de a crește calitatea serviciilor oferite, astfel încât utilizatorii să se poată bucura de servicii de calitate, la parametri standardizați”, se mai arată în răspunsul primit. 

De asemenea, reprezentanții companiei au mai precizat că astfel de defecțiuni care să se întindă pe o suprafață atât de mare nu au mai fost raportate în ultima perioadă. 

Sursa foto: casesigradini.ro

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.