ACTUALITATE 31 ianuarie 2022

„Coșul cu flori” care oferă emoție cu fiecare apariție

de David Leonard Bularca | 3205 vizualizări

Afacerea din Întorsura Buzăului îi unește pe cei aflați la distanță 

Oamenii care se află departe de cei dragi din diferite motive, pandemice sau nu, au ocazia, prin intermediul Nicoletei Bobeș, din Întorsura Buzăului, să fie, măcar în emoții, alături de persoanele la care țin. „Coșul cu flori”, așa cum se numește afacerea pusă pe picioare de Nicoleta la începutul pandemiei, și-a asumat rolul de a fi legătura dintre cei care nu pot fi unii lângă alții. Oamenii aflați peste hotare (sau pur și simplu la câțiva kilometri distanță de cei apropiați) o contactează pe aceasta și stabilesc cum vor să arate cadoul pentru sărbătorită sau sărbătorit. Mai departe, „Coșul cu flori” le face o vizită celor de acasă, iar cadoul în sine vine la pachet și cu multe emoții.

Momentul în care Nicoleta s-a decis să își deschidă o florărie a coincis cu raportarea primelor cazuri de COVID-19 pe teritoriul României. A văzut cum, rând pe rând, toate afacerile, printre care și florării, își puneau lacătul pe ușă. Chiar dacă teama era prezentă în societate, aceasta s-a gândit că oamenii au în continuare nevoie de flori, pentru a-și arăta aprecierea față de persoanele dragi. Așa că s-a decis să facă livrări la domiciliu, pentru a acoperi această dorință a oamenilor. 

„Când am deschis florăria am intrat în pandemie, pentru că noi am deschis la finalul lui februarie și totul a început în martie 2020. Toate florăriile s-au închis, dar eu fiind cu florăria în curtea casei am putut să țin deschis oricând. Am constatat că erau foarte multe persoane care aveau nevoie de flori, dar nu se puteau deplasa sau cei care erau plecați în alte țări și nu puteau să vină acasă, dar doreau să le ofere o mică atenție din partea lor sau chestii de încurajare, pot să zic așa. Mi-a venit ideea să fac livrări la domiciliu”, mi-a explicat Nicoleta Bobeș. 

„Îi simțim că, într-un fel sau altul, sunt alături de cei dragi”

Mecanismul este destul de simplu: oamenii care își doresc să le facă o surpriză persoanelor aflate la distanță contactează „Coșul cu flori”, stabilesc împreună exact ce va conține cadoul, iar Nicoleta merge la domiciliul persoanei, ca un mesager al iubirii. 

„Mă contactează oamenii pe pagina de Facebook sau Instagram și după aceea ne hotărâm ce își doresc mai exact, dar în principiu este buchetul de flori sau aranjamentul floral. Acum, pe lângă, am mai făcut o opțiune, discută ei și eventual le mai ducem și o surpriză dulce: un tort sau o sticlă de șampanie. Cele mai multe comenzi vin de la oamenii plecați, dar oamenii din zonă văzând că facem acest lucru au început să ne contacteze și ei. Bineînțeles, ei consideră că e altceva în momentul când mergem noi și le oferim flori”, explică Nicoleta. 

Prin afacerea pe care a pus-o pe picioare, Nicoleta spune că se emoționează foarte des, pentru că preia și ea din trăirile pe care le au persoanele la care merge să ducă surprizele din partea celor aflați, de cele mai multe ori, la sute de kilometri depărtare. 

„Sunt dezamăgiți că nu pot fi alături de mamă, soră, soție și atunci, prin intermediul nostru ei își doresc să le facem fotografii și le trimitem, eventual altcineva din casă mai face o înregistrate și îi simțim că, într-un fel sau altul, sunt alături de cei dragi. Avem și noi emoții, că toată emoția lor ni se dă nouă și după aceea noi le dăm mai departe. Sentimentul nu se poate descrie, e ca și când ni se face nouă surpriza, pentru că sunt fel și fel de cazuri: bunici, poate unul dintre ei e la pat sau am avut cazuri în care chiar era la pat și în momentul în care a auzit de la cine venea cadoul a insistat să se ridice... Sunt diferite cazuri. Ne emoționăm până la lacrimi”, povestește aceasta. 

„Noi nu avem chiar prețuri fixe”

Pentru că surpriza în sine diferă de la tipul florilor, numărul acestora, până la alte lucruri incluse în pachetul final, Nicoleta spune că nu are prețuri clar stabilite înainte, acestea fiind date de dorințele fiecărui client. 

„Noi nu avem chiar prețuri fixe. Încercăm să avem în vedere și ce își dorește clientul, dar nu putem să facem o livrare pe minim 100 de lei. Hai să zicem că dacă este chiar aproape, în centru, la noi (n. red. Întorsura Buzăului), unde nu necesită nu știu cât efort putem să ne ducem către 100-120 de lei, dar acum prețurile diferă de la caz la caz. Cel mai scump, la fel, nu pot să spun, pentru că poate sunt îndrăgostiți care vor să trimită iubitei 50 de trandafiri”, a mai explicat Nicoleta Bobeș.

„Coșul cu flori” a adus emoție până acum în mai multe zone ale județului Covasna, ba chiar și în Brașov, așadar livrări se fac în „toată zona Întorsurii, am mers în Teliu, în Brașov, Covasna, Zăbala, Valea Mare, deci toată zona”, după cum a mai adăugat întorsureanca. 

„Coșul cu flori” poate fi găsit fizic, pe strada Observatorului, numărul 14, din Întorsura Buzăului, dar și în mediul online, pe Facebook: „Coșul cu flori” și pe Instagram: „cosulculflori18”. 

Afaceri similare mai sunt în zona Întorsurii Buzăului și în județ. Este important ca cei care vor să facă astfel de surprize să se asigure că livratorii sunt de încredere și că surpriza finală va fi, într-adevăr, plăcută. 

Sursa foto: Nicoleta Bobeș – Coșul cu flori

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.