ACTUALITATE 21 august 2016

Ce salarii ar putea avea cei 57 de viitorii angajaţi ai Primăriei Sfântu Gheorghe?

de Iulia Drăghici - Taraș | 906 vizualizări

Primăria Sfântu Gheorghe a anunţat săptămâna trecută faptul că în curând vor fi scoase la concurs 57 de locuri de muncă. O parte din posturi sunt pentru funcţionari publici, şi o parte pentru angajaţi contractuali.

În ceea ce priveşte salariile, Primăria a explicat prin intermediul unui comunicat de presă: „Printre locurile publicate, unul este pentru un angajat în funcție de conducere, pentru care se oferă un salariu de peste 3500 lei, patru sunt de asemenea pentru funcții de conducere și se oferă un salariu între 3000 și 3500 lei, iar în cazul funcțiilor de executanți, un loc de muncă se oferă având salariul între 2500 și 3000 lei, alte șase cu salariul între 2000 și 2500 lei, treisprezece între 1500 și 2000 lei, iar pentru restul locurilor vacante se oferă un salariu între 1250 și 1500 lei. În cazul salarizării, se vor lua în considerare calificarea și experiența anterioară a candidatului, drept urmare aceste sume nu pot decât să crească”.

„Oferta Primăriei poate nu este cea mai atrăgătoare la momentul actual, însă, cred că anul acesta salariile vor crește în sectorul public, și sunt convins, că putem să ajungem în situația în care să lucrăm mai mulți în cadrul Primăriei, să avem mai mulți experți și astfel să fim capabili să servim mai bine interesele locuitorilor din Sfântu Gheorghe. Scopul principal nu este acela ca Primăria să aibă cu 57 de angajați mai mulți, ci acela de a ne putea exercita atribuțiile mai bine. Lipsa acestor 57 de oameni s-a făcut simțită în ultimii ani, motiv pentru care ne-am luptat încontinuu cu lipsa unor profesioniști. De acum încolo mă aștept să înregistrăm o îmbunătățire semnificativă a calității serviciilor municipale”, a declarat primarul Antal Árpád, care a mai punctat: „Cum am mai menționat și anterior, în cadrul Primăriei, aceeași funcție poate avea clasificări diferite, cât și salarii diferite, ca de exemplu, în cadrul instituțiilor centrale de stat sau în cadrul prefecturii. Practic, din acest lucru rezultă faptul că, în detrimentul Primăriei, instituțiile centrale se aleg cu toți profesioniștii. Scopul nostru este acela de a atrage cât mai mulți profesioniști în cadrul Primăriei”.

Consolidarea departamentului care se ocupă de domeniile investiţii şi juridic sunt obiectivele principale ale Primăriei din reşedinţa de judeţ. „Cel mai mare deficit se înregistrează în cadrul departamentelor de investiții și a celor juridice, desigur, peste tot există o lipsă a experților, însă aceste două departamente necesită o atenție deosebită”, arată comunicatul de presă.

 

 

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
lili, 22 august 2016
Am serioase rezerve ca principiul competentei va fi determinant...nu cred... nicaieri in administratia publica romaneasca nu se practica asa ceva... principiul determinant este altul: sprijin citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.