Biroul de Urbanism de la Consiliul Județean Covasna a fost reorganizat
Biroul de Urbanism din cadrul Consiliului Județean (CJ) Covasna a fost reorganizat, după ce autoritățile s-au confruntat cu multe reclamații din partea cetățenilor. În prezent, în loc de trei persoane, câte lucrau aici în lunile trecute, șapte persoane, printre care și doi specialiști în domeniu își desfășoară activitatea în cadrul acestui Birou.
„Am avut în ultima perioadă foarte multe feedback-uri negative în ceea ce înseamnă organizarea și funcționarea Biroului de Urbanism din cadrul Consiliului Județean Covasna. Din păcate, observațiile au fost pertinente și doresc să vă spun că am reorganizat acest compartiment. Acum un an lucrau numai trei oameni, fără specialiști. Acum sunt șapte persoane, dintre care două persoane au specialitate și încadrare profesională superioară. Am adus din alt județ un arhitect și un director, tot arhitect de meserie. Împreună cu ei am reorganizat acest birou. Am început relansarea activității Biroului de Urbanism. Dacă eventual mai sunt reclamații, sigur, suntem atenți ca să le putem rezolva”, a declarat președintele CJ, Tamás Sándor, într-o conferință de presă.
Potrivit acestuia reclamațiile oamenilor vizau chiar și întârzieri de peste 30 de zile la întocmirea certificatelor de urbanism sau a certificatelor de construcție. „Era o perioadă grea, cu personal puțin, dosare multe, când am rămas și fără arhitect șef”, a mai spus președintele CJ Covasna.