TURISM 3 august 2017

Stațiunea Covasna, în căutarea unui brand

de Agerpres | 377 vizualizări

Conducerea Primăriei Covasna, care a lansat la începutul anului un apel public pentru realizarea brandului acestei stațiuni de interes național, a prelungit termenul de depunere a proiectelor până la sfârșitul lunii august.

Primarul Gyerő József a declarat că este foarte important ca stațiunea Covasna să aibă un brand, respectiv un slogan și un logo, care să exprime într-o formă sugestivă valorile locale, factorii naturali, terapeutici, antropici și culturali de care dispune orașul și care să o individualizeze și să contribuie la promovarea acesteia pe plan național și internațional.

„Este important să avem un brand al stațiunii care să ne reprezinte în mod unitar. Dar acest lucru nu exclude dreptul unităților turistice sau agenților economici de a avea și propriul brand. Până acum am primit o serie de propuneri, dar încă nu am închis apelul, așteptăm și alte oferte până la sfârșitul acestei luni. Dorim să avem un brand propriu pe care să îl înregistrăm la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM)”, a declarat Gyerő József.

Potrivit acestuia, proiectele pot fi trimise până pe data de 31 august pe adresa Primăriei Covasna.

Distribuie articolul:  
|

TURISM

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.