SOCIAL 8 august 2011

Reduceri de 2% în magazinele locale

de Monica Vrânceanu | 692 vizualizări
Fidelitatea față de magazinele locale covăsnene va fi răsplătită, începând de astăzi, prin eliberarea Cardurilor Comunitare - carduri de fidelizare care pun accent pe dezvoltarea comunității locale și care vor fi emise de magazinele Bertis și Merkúr. Inițiatorul Cardurilor este Fundația Comunitară Covasna, în parteneriat cu magazinele participante și Fundaţia Comunitară Odorheiu Secuiesc, iar cardurile le vor aduce posesorilor

Fidelitatea față de magazinele locale covăsnene va fi răsplătită, începând de astăzi, prin eliberarea Cardurilor Comunitare - carduri de fidelizare care pun accent pe dezvoltarea comunității locale și care vor fi emise de magazinele Bertis și Merkúr.

Inițiatorul Cardurilor este Fundația Comunitară Covasna, în parteneriat cu magazinele participante și Fundaţia Comunitară Odorheiu Secuiesc, iar cardurile le vor aduce posesorilor discounturi de 1% pentru mărfurile cumpărate. Acest procent va fi dublat de către magazinele partenere, care vor contribui astfel la fondul comunitar operat de către Fundaţie.

Reprezentantul Fundației Comunitare Covasna, Furus Levente, a declarat că întreaga acțiune vine în susținerea iniţiativelor comunitare. Potrivit lui Furus, pentru a intra în posesia acestor carduri, doritorii vor trebui să completeze o fișă de înregistrare, Cardul urmând a fi activ în termen de o zi de la data înregistrării.

Cardul va putea fi folosit numai în cazul plăţilor în numerar cash sau cu card bancar, prima dată scanându-se acesta și apoi produsele cumpărate. Sistemul implementat în magazinele partenere va calcula automat un discount de 1% pentru mărfurile cumpărate, la care magazinul partener va adăuga încă un procent din aceste vânzări în „fondul cardurilor comunitare”. Cardul Comunitar va putea fi utilizat în oricare dintre magazinele Bertis sau Merkúr, in judeţ sau în afara acestuia.

Distribuie articolul:  
|

SOCIAL

De acelasi autor

Comentarii: 8

Adaugă comentariu
Gogu de la LNP, 11 august 2011
Malaiul unguresc, cel grisat, este superior celui romanesc. Si pentru simplul fapt ca bolboroseste atat de placut urechii. Daca stingi focul de sub el, se termina si bolboroseala. Simplu, nu?
ella, 10 august 2011
@Ilyes Ibolya vad ca si tu esti o gospodina desi incerci sa negi acest lucru. Si da si eu fac mamaliga cu acelasi malai unguresc, vorbesc fluent limba maghiara, fac cumparaturi de la magazinul Bertis citeste integral
ella, 10 august 2011
Sovin fidel se numeste articolul acesta. Eu nu am am comentat decat titlul acestui articol care vorbea despre magazinele locale si atat. Si da sunt o gospodina care vorbeste fluent limba maghiara si citeste integral
Ilyes Ibolya, 10 august 2011
@FLORIN Nu stiu ce , cine ( mai) suntem in ochii " altora". Comparatia era pentru doamna de mai sus care , banuiesc, este o gospodina care are timp sa cutreiere magazinele.Nu ca a fi gospodina ar fi citeste integral
florin, 10 august 2011
@IBOLYA.. la asta am ajuns in tara asta? sa facem comparatie care mamaliga e mai buna. Sincer ne meritam soarta. Suntem mamaligarii europei.
Mihai, 9 august 2011
@ella:esti derutata fatuco,nu e magazin local iar daca vrei card de fidelitate, poti sao faci la penny market,tridentul are de mai multi ani si mai nou poti sa faci si la bertis.si inca ceva:o sa citeste integral
Ilyes Ibolya, 9 august 2011
Draga Ella, crede-ma, patronilor celor doua magazine prea putin le pasa daca cel care cumpara e roman, maghiar sau de orice alta etnie... Banul( chiar daca e leu, forint sau euro), e facut ca sa citeste integral
ella, 9 august 2011
Magazinul Merkúr nu este un magazin local. De ce nu se spune direct ca se acorda fidelitate clientilor ce fac cumparaturi din magazinele unguresti?
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.