SOCIAL 15 decembrie 2010

Asiguraţii din sănătate primesc sprijin online

de Monica Vrânceanu | 571 vizualizări

Casa Judeţeană de Asi gurări de Sănătate (CJAS) Covasna vine în ajutorul asiguraţilor şi partenerilor săi cu un serviciu online destinat cla rificării eventualelor nelămuriri şi rezolvării rapide a problemelor acestora.

Serviciul CJAS Covasna oferă un suport email timp de opt ore zilnic de luni până vineri prin personalul special instruit în toate domeniile legate de sistemul social de asigurari de sănătate. Serviciul este pus la dispoziţia celor interesaţi prin Internet, întrebările putând fi trimise la adresa e-helpdesk@cascov.ro.

„Suportul specialiştilor noştri înseamnă oferirea de sprijin informaţional continuu în toate

problemele ridicate şi urmărirea până la închiderea acestora. Prin utilizarea e-HelpDesk ne dăm seama de valoarea şi rolul important al feedback-ului din partea celor care ne scriu, astfel obţinând ajutor continuu în îmbunătăţirea activităţii instituţiei noastre. Din acest motiv, suntem în mod constant într-o activitate de monitorizare a întrebărilor, pentru a vedea unde pot fi aduse îmbunătăţiri pentru servicii cât mai bune în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate“, a explicat directorul CJAS Covasna, Forro Bela, subliniind că misiu nea e-HelpDesk este de a furniza rapid răspunsuri eficiente la întrebările asigu raţilor şi partenerilor CJAS.

Pentru folosirea e-Help-Desk nu este nevoie de investiţii sau cunoştinţe de specialitate ci doar de un calculator şi conexiune la Internet. Serviciul e-HelpDesk este proiectat de către angajaţii CJAS Covasna şi oferă infor maţiile necesare de specialitate. Potrivit lui Forro Bela, serviciul e-HelpDesk este „simplu de utilizat, rapid, uşor, prietenos şi gratuit“. În e-mailul trimis, asiguraţii şi colaboratorii CJAS trebuie să-şi specifice numele şi prenumele, adresa de email la care doresc să primească răspuns, problema pe care o semnalează şi un număr de telefon, în cazul în care se impune contactarea directă.

Serviciul email-HelpDesk este o asistenţă de informare şi resurse, care oferă asistenţă tehnică şi consultanţă pentru clienţii sau utilizatorii care au probleme. Baza de cunoştinţe -

care constă în înregistrari de date, întrebări, răspunsuri şi soluţii, documentarea completă a circuitului informa ţional, cunoaşterea şi expe - rienţa individuală, se transformă permanent în cunoaştere colectivă, proces care facilitează continuu acumularea de noi cunoştinte. Help Desk-ul CJAS oferă asistenţă informaţională tuturor cetăţenilor judeţului Covasna, asiguraţilor şi angajatorilor, persoanelor fizice autorizate etc.

Distribuie articolul:  
|

SOCIAL

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.