LIFESTYLE 25 februarie 2014

Cele mai valoroase branduri din lume în 2014

de Covasna Media | 3199 vizualizări

Enciclopedia Brandirectory a publicat recent, că în fiecare an, lista celor mai scumpe branduri din lume, apeciate după suma pe care firma ar plăti-o ca să le achiziţioneze, în cazul în care nu le-ar avea.

În fapt, valoarea este proporţională cu venitul prognozat, întrucât acesta este totdeauna în corelare cu investiţia pusă în joc. În afara valorilor absolute estimate cu privire la brand, testul a făcut şi o analiză privind creşterea cifrei de afaceri de la un an la altul.

Astfel, cifrele de afaceri ale companiilor japoneze Toyota, Mitsubishi şi Honda au crescut cu 30% faţă de 2013 şi sunt urmate de firme din Germania, Franţa şi Marea Britanie.

În ce priveşte dinamica cifrei de afaceri a bradurilor în cea de a doua economie marea a lumii, China, aceasta se situează abia pe locul 6 în urma celor citate anterior.

Dinamica priveşte perspectiva companiei, dar nu totdeauna reflectă cifra de afaceri la un moment dat. Momentul estimat pentru anul 2014 este totuşi interesant, şi merită citite valorile absolute ale brandurilor, prezentate de portalul Mixstuff, pentru primele 20 de poziţii, poate cele mai semnificative:

Apple - SUA: 104.680 milioane USD.

Samsung Group - Coreea de Sud: 78.752 milioane USD.

Google - SUA: 68.620 milioane USD.

Microsoft - SUA: 62.783 milioane USD.

Verizon - SUA: 53.466 milioane USD.

GE - SUA: 52.533 milioane USD.

AT&T - SUA: 45.410 milioane USD.

Amazon.com - SUA: 45.147 milioane USD.

Valmart - SUA: 44.779 milioane USD.

IBM - SUA: 41.513 milioane USD.

Toyota - Japonia: 34.903 milioane USD.

Coca-Cola - SUA: 33.722 milioane USD.

China Mobile - China: 31.845 milioane USD.

T Mobile - Germania: 30.607 milioane USD.

Wells Fargo - SUA: 30.242 milioane USD.

Vodafone - Marea Britanie: 29.612 milioane USD.

BMW - Germania: 28.962 milioane USD.

Shell - Olanda: 28.575 milioane USD.

Volkswagen - Germania: 27.062 milioane USD.

HSBC - Marea Britanie: 26.870 milioane USD.

Observăm că, din cele 20 de poziţii cu care începe listă, 11 companii sunt americane, trei companii sunt germane, altele două britanice, iar China, Japonia, Olanda şi Coreea de Sud sunt reprezentate prin câte o companie.

(ziare.com)

Distribuie articolul:  
|

LIFESTYLE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.