România a înregistrat în luna mai cel mai puternic avans al vânzărilor auto dintre ţările membre UE
România a înregistrat în luna mai cel mai puternic avans al înmatriculărilor de autoturisme noi din UE, de 46,1%, la 6.001 maşini, în timp ce Dacia se situează printre primele mărci de pe viagraonline-edstore.com piaţa auto europeană după creşterea vânzărilor.
Creşteri semnificative ale înmatriculărilor, dar mai lente decât în România, au fost consemnate în Grecia, de 42,3%, la 7.459 maşini, precum şi în Portugalia, de cialis and molly 36,5%, la 13.773 autoturisme, se arată într-un comunicat al Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA). România a fost în luna aprilie una dintre puţinele ţări cu scădere a vânzărilor.
Piaţa auto din UE a crescut cu 4,5%, la 1,09 milioane de maşini, mai fiind a noua lună cu evoluţie pozitivă.
Italia este singura dintre marile pieţe europene pe scădere în luna mai, de 3,8%. Toate celelalte pieţe mari au contribuit la expansiunea vânzărilor în UE, cu un avans de 0,3% în Franţa, de 5,2% în Germania, 7,7% în Marea Britanie şi de 16,9% în Spania.
Vânzările de maşini au crescut în România în primele cinci luni cu 18%, la 24.278 unităţi, în timp ce piaţa UE a urcat cu 6,9%, la 5,43 milioane.
În primele cinci luni ale anului, toate marile pieţe buy generic cialis online auto europene au înregistrat creştere, cu 3% în Franţa, 3,2% în Italia, 3,4% în Germania, 11,6% în Marea Britanie şi 16,3% în Spania.
În rândul mărcilor, Dacia a consemnat un avans al înmatriculărilor de 25%, la 30.848 unităţi. Doar trei mărci au avut creştere mai puternică. Astfel, vânzările Jeep s-au dublat la 2.967 de maşini, cele ale Mitsubishi au crescut cu 38,3%, la 7.625 de autoturisme, iar cele ale Lexus cu 36,6%, la 2.126 unităţi.
Vânzările mărcii Renault a viagraonline-edstore grupului francez cu viagra online acelaşi nume, care deţine şi Dacia, au crescut cu 16,2%, la cheap viagra overnight 70.486 unităţi.
În perioada ianuarie-mai, înmatriculările Dacia au urcat cu 37%, la 155.053 de maşini, ritm devansat doar de Jeep, cu 39%, la 12.140 autoturisme.
Marca Renault a avansat în acest interval cu 12,3%, la 358.562 unităţi.