Cum vrea o fabrică de confecții din județ să se conecteze cu noua generație de designeri
Secuiana a lansat un concurs cu premii între 500 și 1.500 de euro
Tinerii designeri sunt provocați de compania Secuiana din Târgu Secuiesc la un concurs în care sunt puse la bătaie trei premii, între 500 și 1.500 de euro, și, totodată, și posibilitatea de a avea colecția produsă în masă. Participanții trebuie să prezinte schițe detaliate pentru cinci costume bărbătești complete. Înscrierile sunt deschise până în 15 ianuarie 2022. În data de 1 februarie vor fi anunțați cei trei finaliști, iar în 9 martie va fi organizată o paradă unde vor fi prezentate costumele create de câștigători. Mai departe, compania va organiza un concurs și pentru public.
Secuiana transmite că acest concurs își dorește să conecteze noua generație de designeri cu tehnologia și materialele disponibile în fabrică.
„Vrem să vă oferim colecții noi, fresh, pentru acel gentleman din tine pentru care nu contează vârsta ci doar calitatea! Putem realiza aceste lucruri numai invitând alături de noi noua generație de designeri.
Ne face o deosebită plăcere să anunțăm concursul iernii! Vom pune la dispoziția tinerilor o gamă largă de materiale și toate resursele fabricii noastre pentru a da ocazia celor trei finaliști să prezinte propria colecție în cadrul unui eveniment organizat, iar ulterior aceste colecții să se regăsească într-o serie limitată și în magazinele Secuiana. Colecția cu cel mai mare succes va intra în producție de masă. În funcție de rapoartele de vânzări ale mini seriilor, cei trei finaliști vor beneficia și de premii de performanță în valoare de 1500, 1000 și 500 de euro. Mini seria cu cele mai multe vânzări va defini gama YOUTH, lansată cu ocazia colecțiilor de toamnă-iarnă!”, se arată într-un comunicat de presă.
Cei care doresc să se înscrie la concurs trebuie să trimită până la data de 15 ianuarie la adresa concurs@secuiana.ro o mapă de concurs. Aceasta va conține schițe detaliate pentru 5 costume complete, cu elemente distincte (pantalon, cămașă, vestă, sacou, etc.) și accesorii aferente după preferințe, poze cu mostre de materiale sugerate și CV-ul concurentului.
În 1 februarie, ora 19.00 vor fi anunțați trei finaliști. Aceștia vor fi invitați la Târgu Secuiesc, pentru discuții cu echipa de producție și demararea procesului de fabricare a mostrelor.
„De ziua bărbatului, în 9 martie, pregătim un eveniment grandios în cadrul căruia vom prezenta cele 3 colecții finaliste”, transmit organizatorii.
Concurs și premii pentru public
Concursul se va deschide în perioada 9 martie – 1 aprilie și pentru public. Prin tragere la sorți, cei care participă la competiția care va fi lansată pe rețelele de socializare vor putea câștiga cele 15 costume.
„După acest eveniment (n.red. din 9 martie), cele 15 mostre vor fi prezentate public pe rețelele de socializare Secuiana unde, modelele preferate pot fi votate până la 1 aprilie de către clienți și ulterior pot fi câștigate prin tragere la sorți. Extragerea se va face în data de 1 aprilie, ora 19.00, din rândul celor care au votat cele 15 costume promovate!”, se mai arată în comunicat.
Compania Secuiana a anunțat că începe un proces de reînnoire după ce în cursul lunii octombrie a fost cumpărată de Gregor Roy Chowdhury, descendent al familiei Mikes din Zăbala.
Potrivit datelor furnizate de Camera de Comerț și Industrie Covasna, Secuiana SA a avut în 2020 435 de angajați, fiind astfel în top 5 al companiilor din județ după acest criteriu. Tot anul trecut, profitul companiei care deține fabrici de confecții, a fost de peste 3,6 milioane de lei, iar cifra de afaceri 23,7 milioane de lei. În 2019, compania avea 492 de angajați, un profit pe scădere, de -760.000 de lei și o cifră de afaceri de peste 34 de milioane de lei.
Site-ul companiei precizează că firma din Târgu Secuiesc există de peste 40 de ani şi are o vastă cooperare internațională la export în țări precum: Franţa, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Anglia.