ACTUALITATE 31 octombrie 2023

Sepsi Rekreativ, amendată de Protecția Consumatorului cu 5.000 de lei

de Daniela Luca | 2641 vizualizări

Societatea va contesta sancțiunea

Baza de înot Román Vilmos din Sfântu Gheorghe a fost sancționată contravențional cu o amendă de 5.000 de lei de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Covasna. Această sancțiune a fost impusă ca urmare a unei plângeri depuse de un părinte care achitase un serviciu pentru copilul său, însă de care cel din urmă nu a mai beneficiat. CJPC a precizat că la extinderea controlului s-au găsit și soluții folosite la dezinfecția și curățarea bazinului cu termen de valabilitate depășit. Reprezentanții Sepsi Rekreativ au declarat că vor contesta amenda.

Problema a apărut atunci când un părinte a reclamat faptul că i-a fost refuzat accesul copilului său în baza de înot, deși biletul de intrare fusese achitat.

„SC Sepsi Rekreativ SA, Baza de înot din municipiul Sfântu Gheorghe, județul Covasna, sancționată contravențional cu amenda în sumă de 5.000 lei și măsură restituirea sumei de 9 lei reprezentând servicii achitate și neprestate, respectiv bilet de intrare, ca urmare a cercetării unei reclamații privind interzicerea intrării în baza de înot după achitarea contravalorii biletului de intrare, la extinderea controlului s-au găsit și soluții folosite la dezinfecție și curățare bazin cu termen de valabilitate depășit”, a transmis conducerea CJPC Covasna, pe grupul de pe Facebook intitulat „Protecția Consumatorilor Covasna”.

Conform informațiilor oferite de reprezentanții bazei de înot, termenul de pe eticheta soluțiilor pentru curățare și dezinfectare a fost o greșeală de tipar. Au fost făcute retururi și au fost primite produse noi, spune directorul general al Sepsi Rekreativ, Bodor Lóránd. Cu toate acestea, explicația nu a fost luată în considerare în procesul verbal al controlului.

„Dezinfectanții erau sigilați. A fost o greșeală de tipar pe etichetă. S-a făcut retur cu factură și ne-au adus altele, dar acest fapt nu a fost luat în considerare. Avem acte doveditoare, dar nu a fost trecut acest aspect în procesul verbal. În ceea ce ține de biletul de intrare achitat, din reclamație se vede că cel care a venit, a venit puțin mai târziu și regulamentul intern nu ne permite să lăsăm un copil de cinci ani să se plimbe prin baza de înot singur și atunci există regula că toți copiii vin grupați și intră toți odată cu instructorul. Ei fiind în întârziere, instructorul era deja în piscină cu ceilalți copii. Noi puteam să asigurăm serviciul pentru care a plătit, numai că el n-a reușit să intre. Tatăl nu putea să treacă de poartă și să lași un copil mic să se plimbe prin vestiare nu este în regulă. Dacă se accidentează, tot noi o să fim de vină. Cei care nu intră cu instructorul, nu mai au voie să intre. Până acum n-am avut astfel de situații. Cei care întârzie și știu că nu are cum să intre copilul, nu mai cumpără bilet”, ne-a explicat Bodor Lóránd.

Directorul Sepsi Rekreativ a adăugat că amenda de 5.000 de lei va fi contestată.

Potrivit unui raport al instituției, în primele șase luni ale anului curent, CJPC Covasna a efectuat 765 de acţiuni de control pe diferite tematici impuse de ANPC, în urma cărora au fost încheiate 633 de procese verbale de constatare a contravenţiei, din care 511 s-au soldat cu amenzi contravenţionale în valoare de 1.605.000 lei, iar 378, cu avertismente. În perioada menţionată, CJPC Covasna a înregistrat 324 de sesizări şi reclamaţii, din care au fost soluţionate 322.

Foto arhivă

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.