ACTUALITATE 11 septembrie 2016

„Profesor pentru o zi” în Şcoala altfel covăsneană

de Iulia Drăghici - Taraș | 1513 vizualizări

„Şcoala altfel” din anul şcolar care tocmai începe vine cu o propunere inedită din partea Inspectoratului Şcolar Judeţean Covasna. Reprezentanţii instituţiei vor lansa o invitaţie către personalităţile judeţului, către şefii de instituţii, reprezentanţi mass-media şi către alţi doritori de a deveni „Profesori pentru o zi”.

„În acest an şcolar dorim să lansăm în cadrul săptămânilor în care se va derula „Şcoala altfel” o invitaţie pentru personalităţi locale, şefi de instituţii şi pentru oricine doreşte, să aleagă o temă şi să devină „Profesor pentru o zi” într-o şcoală, într-o clasă din judeţ. Acesta trebuie să vină în faţa elevilor şi să discute cu ei”, a spus vineri inspectorului şcolar general, Kiss Imre.

Potrivit acestuia, scopul acţiunii este de a oferi celor interesaţi posibilitatea să vadă pe propria piele ce presupune meseria unui cadru didactic. „Aceştia trebuie să vadă cum este să stai în faţa a 25 de copii şi să le atragi atenţia, măcar o oră, nu 7-8 ore zilnic. O să invităm de la primari, medici, reprezentanţi mass-media şi pe oricine doreşte. (...) Dacă o să vină, atunci aceştia îşi vor schimba părerea despre ce înseamnă să predai şi să fii faţă în faţă şi cu elevi de 7 ani, dar şi cu elevi de 18 ani”, a spus Kiss Imre.

Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice a anunţat la începutul lunii septembrie că „Şcoala altfel” va avea un program flexibilizat. Programul se va întinde pe durata a 5 zile lucrătoare, lăsând la decizia comunităţii şcolare perioada pentru derularea programului, după cum urmează: 21 noiembrie – 2 decembrie 2016, 27 februarie – 31 martie 2017 şi 15 mai – 9 iunie 2017 (învăţământul preşcolar şi primar), respectiv 17 octombrie – 2 decembrie 2016, 27 februarie – 31 martie 2017 şi 15 mai – 9 iunie 2017 (învăţământul gimnazial, liceal, profesional şi postliceal).

 

 

 

 

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.