ACTUALITATE 12 iulie 2019

Normalitate la Permise și Pașapoarte

de Iulia Drăghici - Taraș | 975 vizualizări

Prefectul spune că timpii de așteptare s-au redus și că treaba merge bine 

Serviciile Publice Comunitare Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor și Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple din cadrul Instituției Prefectului Județului Covasna și-au mai rezolvat din problemele privind timpii de așteptare și de stat la cozi interminabile, spune prefectul Sebastian Cucu. 

„Vara nu e ca iarna și avem o activitate mai intensă. Din fericire, suntem într-o situație de normalitate și am ținut să o punctez, atât la Servicul Pașapoarte, cât și la Permise și Înmatriculări”, a declarat joi, în cadrul unei conferințe de presă, prefectul județului, Sebastian Cucu. 

Legat de actvitiatea Serviciului de Permise și Înmatriculări, acesta a explicat că în ciuda faptului că anul acesta a crescut numărul de cereri procesate la nivelul județului cu 4.000 față de semestrul 1 al anului trecut, activitatea se desfășoară în condiții bune.  

Timpii de așteptare sunt rezonabili, zicem noi. Spre exemplu, la preschimbarea de permise vorbim de o zi, la transcrieri auto o zi, la înmatriculare trei zile și la proba practică pentru traseu la categoria B – trei săptămâni. Sigur că se poate și mai bine, dar față de limita de suportabilitate la care ajunsesem la un moment dat, de aproape două luni și, iată că acum suntem oarecum în parametri rezonabili”, a spus prefectul. 

În ceea ce privește Serviciul de Pașapoarte, situația arată și mai bine, mai ales de când s-a introdus sistemul de programare online și de când s-au rezolvat la Brașov problemele pe acest sector, având în vedere că anul trecut multe cereri erau din județul vecin, a mai spus Cucu. 

„Aici sunt diferențe sensibile față de anul trecut, respectiv 46 de cereri mai puține. Asta și datorită faptului că merge treaba bine la Brașov, pentru că, după cum știți, multe dintre probleme le-am avut pentru că de acolo veneau mulți cetățeni, dar și pentru că la nivelul conducerii Ministerului și la nivelul conducerii celor două Direcții s-au dispus măsuri în anii anteriori, care, iată, zic eu, au efecte benefice pe viitor, în special în ceea ce privește încadrarea cu personal și realizarea platformelor de programare online”, a punctat Sebastian Cucu. 

Bilanțul primei jumătăți de an arată că la nivelul serviciului de Pașapoarte din județul Covasna s-au procesat 6.255 de cereri, față de 6.301 câte au fost în aceeași perioadă a anului 2018. 

În ceea ce privește Înmatriculările, numărul cererilor (radieri, înscrieri, înmatriculări) se ridică la 21.066 pe anul acesta, față de 20.315, câte au fost în prima jumătate a anului trecut. 

La Permise ( eliberarea de permise, examinare probă practică, examinare probă teoretică) au fost 11.463 de solicitări în primul semetru din 2018, iar anul acesta 14.693. 

La Serviciile de Pașapoarte și Permise și Înmatriculări lucrează în prezent 10 funcționari. 

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.