ACTUALITATE 17 ianuarie 2022

Gradul de ocupare al paturilor destinate bolnavilor de COVID-19 din spitalele covăsnene este de 15,49%

de David Leonard Bularca | 2170 vizualizări

Așadar, toți elevii covăsneni pot participa la ore în format fizic

Toate unitățile de învățământ covăsnene își pot aștepta preșcolarii și elevii în bănci, în format fizic, pentru că la nivelul județului gradul de ocupare al paturilor destinate pacienților infectați cu SARS-COV-2 este de 15,49%, conform datelor Prefecturii Covasna de sâmbătă. Cei mai mulți pacienți internați din cauza acestei boli sunt la Spitalul Județean de Urgență (SJU) dr. „Fogolyán Kristóf”, din Sfântu Gheorghe.

Pe raza județului Covasna erau internați, duminică, 39 de pacienți  cu COVID-19 în spitalele covăsnene. Cei mai mulți la Spitalul Județean de Urgență (SJU) dr. „Fogolyán Kristóf”, din Sfântu Gheorghe (20 de pacienți, dintre care 8 la ATI), apoi la Spitalul de Recuperare Cardiovasculară Dr. Benedek Géza din Covasna (6 pacienți), Târgu Secuiesc (7 pacienți) și la Baraolt (6 pacienți).   

Așadar, toți preșcolarii și elevii covăsneni merg fizic la școală în această săptămână, după ce s-a modificat modalitatea prin care școlile intră în scenariul de predare online. Nu mai contează gradul de vaccinare din rândul personalului angajat sau rata de infectare cu COVID-19 din localitate, ci gradul de spitalizare al pacienților cu COVID-19 la nivelul județului. Concret, dacă mai mult de 75% din paturile din spitalele covăsnene destinate persoanelor infectate cu SARS-COV-2 vor fi ocupate, atunci toate grădinițele și școlile din județ vor trece în scenariul de predare online. 

Conform gradului de ocupare al paturilor COVID din spitale din fiecare zi de joi a săptămânii, se va decide modul de funcționare al școlilor, fizic sau online, pentru săptămâna care urmează, au anunțat miniștrii Educației și Sănătății vineri, într-o conferință de presă. 

Sursa foto: unplash.com

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.