ACTUALITATE 26 mai 2022

Gospodărie Comunală anunță că citirea contoarelor și plata facturilor au fost simplificate

de David Leonard Bularca | 782 vizualizări

Gospodărie Comunală SA își anunță clienții de faptul că transmiterea indexului, vizualizarea facturilor și plata acestora se pot face și online. Facilitatea este disponibilă, printre altele, ca parte dintr-un proces menit să îi ajute pe consumatorii cărora timpul nu le permite să transmită indexul telefonic. 

„Citirea contoarelor şi plata facturilor au fost simplificate. Valabil în cazul consumatorilor individuali, care locuiesc în case particulare sau care nu plătesc tarifele la apă și canalizare ca parte a costurilor publice (de exemplu, locuitorii blocurilor din Târgu Secuiesc), cărora Gospodărie Comunală le recomandă citirea apometrelor și plata rapidă a facturilor online, în locul citirii prin telefon”, a anunțat, printr-un comunicat de presă, Gospodărie Comunală SA. 

Acolo unde nu există asociații de proprietari, consumatorii trebuie să transmită individual citirea contoarelor. 

„Gospodărie Comunală SA vrea să simplifice citirea apometrelor şi plata facturilor. Având în vedere că asociațiile de proprietari din Sfântu Gheorghe se ocupă de plata facturilor la apă, în lipsa acestora (deși legea obligă locuitorii de la bloc să se constituie în asociații de proprietari), consumatorii trebuie să se ocupe singuri de citirea contoarelor”, conform aceleiași surse.

Activarea contului online poate dura până la 24 de ore, iar acolo utilizatorii își vor putea vedea și facturile.

„Oricine își poate crea un cont gratuit pe site-ul societăţii, www.apacov.ro, apăsând butonul Contul meu din partea dreaptă a paginii web. Odată înregistrat, utilizatorul va primi un e-mail pentru activarea contului - acest proces poate dura până la 24 de ore. În contul online, fiecare utilizator îşi va putea accesa facturile, va putea să transmită autocitirea indexului contorului și să achite tariful online”, transmit cei de la Gospodărie Comunală SA. 

„Întrucât majoritatea consumatorilor doresc să transmită consumul în jurul aceleiaşi perioade, serviciul telefonic este lent. La Târgu Secuiesc, metoda de raportare telefonică s-a modificat, începând din luna mai clienţii putând raporta în perioada 10-30 a fiecărei luni, exclusiv în zilele de luni, miercuri şi vineri, între orele 08:00 – 12:00”, au mai precizat reprezentanții firmei. 

Gospodărie Comunală S.A. este compania prestatoare a serviciului public de alimentare cu apă şi canalizare care, pe bază de contract de delegare de gestiune încheiat încă din 2009 cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) AQUACOV, exploatează sistemele de alimentare cu apă şi de canalizare din județul Covasna. În prezent acționează în patru orașe și 15 comune. 

Sursa foto: arhivă

 

 

 

 

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.