ACTUALITATE 4 decembrie 2011

Comunicat de presă Finanţe

de Covasna Media | 293 vizualizări

Direcţia Generală a Finanţelor Publice a judeţului Covasna informează contribuabilii asupra următoarelor:

Pentru a îmbunătăţi serviciul de depunere a declaraţiilor fiscale prin metode electronice, de la distanţă şi pentru a preveni blocajele în perioada de vârf, de la 1 decembrie 2011, pentru perioadele de raportare începând cu noiembrie 2011, declaraţiile 100, 300 şi 710 se vor depune doar pe noile versiuni de soft, publicate pe portalul ANAF.

Depunerea prin Internet va putea fi făcută doar pe pagina de upload creată iniţial pentru declaraţia 112, accesibilă prin portalul www.e-guvernare.ro, după autentificarea cu certificat digital calificat.

Contribuabilii care nu au un certificat digital calificat pentru semnarea declaraţiilor, le vor putea depune la ghişeu, în format PDF cu fisier xml ataşat, pe suport CD, însoţite de declaraţia listată, semnată şi ştampilată.

Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie 2011, declaraţiile 100, 300 şi 710 vor putea fi depuse doar la ghişeu, pe suport hârtie cu cod de bare sau cu fişier txt pe suport electronic, generate prin programele de asistenţă accesibile pe portalul ANAF, secţiunea Asistenţă contribuabili – Programe utile – Declaraţii fiscale.

Noile versiuni ale programelor de asistenţă  pentru declaraţiile 100, 300 şi 710 vor putea fi descărcate de pe portalul ANAF, secţiunea Declaraţii electronice – Descărcare formulare, unde se vor regăsi şi prevederile legale, precum şi instrucţiuni/ documentaţie de ajutor.

Pentru implementarea acestor modificari sunt necesare lucrări de mentenanţă care pot produce dificultăţi la depunerea declaraţiilor şi vizualizarea stării acestora.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.