Primăria Covasna angajează administrator public; salariul va fi aproape ca al viceprimarului
Edilul-șef spune că persoana căutată este un expert în atragerea de fonduri, adică să fi lucrat în proiecte de peste 5 milioane de euro în ultimii 5 ani
Primăria orașului Covasna a scos la concurs, care va avea loc în perioada 20 – 25 mai, un post de administrator public. Persoana care îl va ocupa trebuie să fie expert în absorbția de fonduri europene, spune primarul Gyerő József. Cerințele postului sunt multiple, iar printre ele se numără experiență de minimum 5 ani în domeniul managementului proiectelor finanțate din fonduri europene sau de stat, în proiecte cu sumă totală minimă de 5 milioane de euro în ultimii 5 ani. În ceea ce privește salariul, acesta va fi aproape cât al viceprimarului, a mai spus edilul-șef.
„Nu angajăm pe nimeni, doar așa, să angajăm. Vrem să umplem acele posturi unde știm că avem nevoie de specialiști. Aici, la administrator public, am identificat nevoia de a avea alături de mine o persoană care este familiarizată în domeniul absorbției fondurilor europene. (...) Trebuie să fie cineva care să urmărească mereu informațiile, apelurile să nu se surprindă, să îmi spună, să mă avertizeze că urmează un apel în consultare pe domeniul respectiv, să urmărească implementarea și plata lucrărilor pe care le avem pe POR, în implementare, pe GAL, plus PNDL și să aibă într-adevăr experiență în domeniul acesta. Așa am stabilit condițiile pentru actualul mandat. Nu știu care vor fi provocările peste patru ani”, ne-a declarat primarul Gyerő József, care a punctat că administratorul public nu va scrie proiectele europene, ci va fi mai degrabă un fel de consultant și coordonator.
Printre cerințe se numără și cunoașterea a minimum două limbi străine, studii superioare de lungă durată, disponibilitatea pentru program de lucru prelungit și altele.
„Salariul este stabilit în baza legii, pe o grilă de salarizare publică. Exact nu știu să spun cât, dar în mare o să aibă salariul ca al viceprimarului. Poate să ia și sporuri”, ne-a spus primarul.
Criteriile de selecție a candidaților au fost aprobate prin HCL nr. 34/2021.
Concursul se va desfășura la sediul Primăriei orașului Covasna, strada Piliske, nr. 1 și va consta dintr-o probă scrisă care se va desfășura în data de 20 mai 2021, orele 10:00 și o probă orală (interviu) în data de 25 mai 2021, orele 10:00.
Dosarele se depun la Cabinetul Primarului, în termen de 10 zile lucrătoare de la afișarea anunțului la sediul Primăriei orașului Covasna, data afișare 27 aprilie 2021.
Detalii suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0267-340001 sau 0267-340880 și la Compartimentul resurse umane din cadrul Consiliului local al orașului Covasna.
Orașul Covasna a mai avut administrator public și în mandatul trecut al primarului Gyerő József, între 2016 – 2020. Tot prin concurs a fost ocupat postul, dar atunci au fost impuse condiții diferite, iar mandatul acestuia s-a încheiat odată cu primul mandat al primarului.