LIFESTYLE 12 august 2015

Strugurii, sănătate curată pentru afecțiunile rinichilor

de Covasna Media | 73 vizualizări

Bei suficientă apă? Ai eliminat complet sarea din alimentație? Câtă mișcare faci? Trebuie să știi că respectarea acestor reguli este esențială pentru menținerea sănătății rinichilor.

Potrivit Fundației Americane pentru Sănătatea Rinichilor, una din nouă persoane se va îmbolnăvi la un moment dat de o afecțiune a rinichilor, de la o simplă infecție a tractului urinar, o colică renală până la stadiul de boală cronică care, pe termen lung, va necesita măsuri extreme, precum dializa sau chiar transplantul.

Pentru a preveni acest tip de afecțiuni, este esențial să acordăm o mai mare atenție alimentelor pe care le consumăm. Astfel, putem include strugurii (cu tot cu sâmburi!) în regimul alimentar zilnic, aceștia având rol de medicament pentru rinichi - filtrează sângele și ajută la eliminarea toxinelor din organism, scrie clicksanatate.ro.

Iată, așadar, cum contribuie strugurii la sănătatea rinichilor:

- Sâmburii de semințe sunt bogați în antioxidanți, care fortifiază rinichii;

- Datorită acestor antioxidanți, vitamina C, E și betacarotenul din compoziția sâmburilor de struguri rămân active până la 3 zile în organism;

- Toate aceste substanțe ajută la eliminarea toxinelor și optimizează funcția renală;

- Semințele de struguri reglează tensiunea arterială, îmbunătățesc circulația sângelui și consolidează vasele de sânge;

- Potrivit unui studiu publicat în revista Applied Physiology, semințele de struguri ajută la regenerarea țesutului rinichiului deteriorat, fiind de asemenea benefice pentru persoanele care vor să slăbească.

Care sunt cei mai buni struguri

- Pentru a accelera recuperarea rinichilor, este recomandat să se consume 15 struguri pe zi, de preferat din surse sigure, cât mai naturale;

- Strugurii se vor mânca în special la micul dejun;

- Strugurii negrii sunt cei mai indicați, întrucât conțin mai mulți antioxidanți decât strugurii albi;

- În afară de micul dejun, strugurii pot fi serviți în diverse salate, alături de legume sau chiar lângă carnea pregătită pe grătar.

Distribuie articolul:  
|

LIFESTYLE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.