LIFESTYLE 8 martie 2015

Adolescenţii se uită mai mult pe Youtube decât la televizor

de Covasna Media | 86 vizualizări

Mediile de comunicare depind în mare măsură de generaţii. În urmă cu câteva zeci de ani era de neconceput că radioul să decadă. A apărut televiziunea şi toată lumea prezicea sfârşitul radioului. Nu s-a întâmplat asta, dar s-a restrâns mult.

Acum e rândul televiziunii să fie ameninţată de online. Iar consumul de TV se restrânge. Consumul video se transformă şi el, se mută în mediul online. Trendul e cu atât mai vizibil, cu cât vorbim de generaţia Y, aşa-numiţii milenari, scrie yoda.ro.

Un studiu realizat de Defy Media arată că tinerii cu vârste între 13-24 de ani petrec mai mult timp consumând conţinut video pe Youtube decât cel oferit de televiziunea clasică. Astfel, aceştia petrec în medie 11,3 ore pe săptămână pe Youtube, în comparaţie cu doar 8,3 ore în faţa televizorului.

Motivele sunt surprinzatoare. Nu e vorba de uşurinţa cu care se accesează conţinutul ci felul în care acesta îi face să se simtă pe consumatori. De exemplu, 62% dintre respondenţi au declarat că se simt bine consumând conţinut video online, faţă de doar 40% în cazul televiziunii clasice. În plus, peste 67% spun că relaţionează mai mult cu conţinutul online decât cu cel oferit de televizor.

Distribuie articolul:  
|

LIFESTYLE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.