IT & GADGET 8 martie 2013

Schimbare importantă la Facebook. Cum arată noul News Feed

de Covasna Media | 89 vizualizări

Reţeaua de socializare a dezvăluit schimbările ce vor fi aduse site-ului: imagini mai mari, personalizare şi consistenţă mobilă, potrivit Mashable.com.

facebook

Facebook a anunţat joi că va da News Feed-ului o faţă nouă. Această schimbare reprezintă prima mare revizuire a serviciului de bază al Facebook, de la lansarea Timeline, la sfârşitul anului 2011.

"News Feed-ul este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-am construit", a declarat co-fondator-ul şi CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg. Asemănând News Feed cu "ziarul cel mai personalizat", Zuckerberg a precizat că "poveştile din jurul nostru merită să fie afişate cu mai mult decât doar text".

News Feed Noul dispune de trei componente majore:

  • Imagini mai mari
  • Fluxuri multiple
  • Consistenţă mobilă

O nouă perspectivă asupra imaginilor

Noul look este o schimbare radicală faţă de vechiul Facebook. Este inspirat din telefonia mobilă şi are consistenţă pe orice device. Când vine vorba News Feed în sine, poveştile sunt mult mai vizuale. Un accent mai mare este dat de imagini, care acum sunt mult mai mari. Fotografiile reprezintă acum 50% din ştiri şi sunt poziţionate în faţă şi în centru. Dacă vedeţi nuanţe de Instagram - sau Google+  în noul feed, nu sunteţi singurii. Facebook spune că urmează tendinţele din domeniul designului, fiind evident trendul fotografiilor mari şi un design curat, navigabil.

Fluxuri mai multe, mai mult control

În privinţa fluxurilor de ştiri, utilizatorii au acum acces la mai multe tipuri de feed-uri şi au mai mult control asupra modului în care acestea sunt afişate.

Utilizatorii se pot abona la diferite tipuri de fluxuri, inclusiv feed-uri de la toţi prietenii, prietenii apropiaţi, muzică, fotografii, jocuri şi cei pe care un utilizator il urmăreşte prin "follow".

Și, pentru cei cărora nu le place noul News Feed, există varianta designului cronologic.

Nu este clar modul în care aceste fluxuri noi va afecta poveştile promovate, conţinutul sau impactul pe termen lung asupra brandurilor şi paginilor.

Consistenţa mobilă

Noul News Feed a fost inspirat din telefonia mobilă. Aplicaţiile pentru telefoane mobile şi tablete aveau nevoie de repere semnificative, astfel s-a agăugat o nouă bară laterală de navigare şi mai mult spaţiu alb. Bara de instrumente este cea care a suferit cea mai drastică schimbare. Mai concret, în locul unde erau căsuţele cu poze ale secţiunilor Friends, Photos, Maps şi Likes, acum se află doar butoanele text About, Friends, Photos şi More.

De asemenea, căsuţa pentru postare este mutată din partea stângă în partea dreaptă, în timp ce informaţiile despre utilizatori vor fi aranjate cu totul altfel sub poza de profil.

Înţelegând că mai mulţi utilizatori accesează Facebook de pe telefonul mobil decât oricând, Facebook a dorit să facă experienţa generală mai consistentă, indiferent de platformă. Noul News Feed ca începe să ruleze de astăzi.

Distribuie articolul:  
|

IT & GADGET

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.