ECONOMIC 21 decembrie 2017

Peste 2.116.000 de volane, produse de către Autoliv în 2017!

de Covasna Media | 3050 vizualizări

Anul 2017 a fost pentru divizia de volane a companiei Autoliv unul al schimbărilor, dar și al rezultatelor impresionante. Cu centrul la Sfântu Gheorghe și sateliți la Onești și Brașov, organizația a trecut printr-o reorganizare și eficientizare, bazate pe dorința de îmbunătățire continuă.

Peste 430 de persoane s-au alăturat în acest an echipei Autoliv din Sfântu Gheorghe, în timp ce la Brașov colectivul s-a întărit cu alți noi 56 de colegi, iar la Onești s-a format un colectiv nou cu peste 465 de oameni.

Noi proiecte și extinderi de activitate

Extinderile continuă și în anul viitor, noi colegi urmând să fie angajați atât la Sfântu Gheorghe, cât și mai ales la Onești, acolo unde este programată o importantă dezvoltare, concretizată cu crearea de noi locuri de muncă.

Portofoliul de clienți se lărgește la rândul său pentru Autoliv WRO. Dacă în anul ce tocmai se încheie, angajații companiei au lucrat pentru volanele autoturismelor BMW, Volvo, Volkswagen, Mini Cooper sau London Taxi, în 2018 noi brand-uri se vor adăuga la portofoliu. Astfel, în municipiul reședință de județ se vor produce volane și pentru Ford, Kia, Toyota sau MAN. Pentru toate acestea Autoliv realizează produse finite (de la turnătorie până la asamblare). Cifrele sunt spectaculoase în ceea ce privește productivitatea companiei. Peste 2 milioane de volane, mai precis 2.116.000, au fost realizate în acest an pe liniile de producție de la Autoliv.

Implicare în comunitate și campanii sociale

Ca parte a noii abordări, Autoliv a ales pentru finalul anului o mult mai puternică apropiere de comunitate și implicare în proiecte sociale și evenimente locale. Nu mai puțin de 6 echipe din Sfântu Gheorghe și Onești au participat din partea Autoliv la „Festivalul cârnaților” – populara competiție gastronomică locală, în timp ce peste 150 de părinți și copii au putut participa la spectacolul Gașca Zurli „Supershow” cu sprijinul companiei.

Nu în ultimul rând, finalul anului aparține campaniilor sociale. În Autoliv este programat un atelier de creație, produsele artizanale rezultate urmând să fie valorificate în cadrul unei licitații. Toate fondurile obținute vor fi folosite pentru ca, în parteneriat cu Crucea Roșie Covasna, să fie sprijinite familii cu posibilități materiale reduse din județ.

Distribuie articolul:  
|

ECONOMIC

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.