O altfel de „Bursă de angajare” organizată în județul Covasna
Camera de Comerț și Industrie Covasna și partenerii din cadrul proiectului ”Crearea mediului de practică pentru elevii din învățământul profesional din localitatea Sfântu Gheorghe”, organizează evenimentele “Bursă de angajare” în perioada 07-09 iulie 2020.
Scopul evenimentului este de a oferi șanse absolvenților participanți în proiect de a-și găsi un loc de muncă, precum și sprijinirea agenților economici locali în a-și desfășura activitatea și să poată încadra personalul de care au nevoie.
Evenimentul va fi de tip „față în față” pentru fiecare dintre cele 3 domenii/calificări vizate în cadrul proiectului: mecanică, electrotehnică și auto. Timp de două luni s-a lucrat la dezvoltarea unei platforme care vine în ajutorul organizatorilor și a firmelor dornice să participe la eveniment de succes.
Platforma, deja funcțională pune la dispoziție informații atât despre firmele participante cât și despre elevi, conform profilurilor cu competențe create în cadrul proiectului.
Datorită informațiilor încărcate pe aceasta, se pot realiza cele mai bune potriviri între așteptările angajatorilor și competențele candidaților, astfel atât firmele cât și elevii vor putea găsi ceea ce caută și pot stabili întâlniri prin utilizarea butonului ”Întâlnește”. Platforma nu va fi una publică, ci lista candidaților se va putea accesa doar de către companiile care se înregistrează pe aceasta. Angajatorii vor vedea numai pe cei doritori să găsească un loc de muncă, precum și candidații înregistrați pe locurile de muncă oferite de companie. Având în vedere că platforma funcționează dinaintea evenimentului, cei interesați se pot înregistra din timp, astfel se vor putea informa despre opțiunile existente pe piața muncii și se vor putea pregăti pentru întâlnirile stabilite.
Firmele care se înregistrează pe platformă, vor fi incluse și în catalogul, care se elaborează pentru promovarea evenimentului, astfel informațiile și datele importante ale companiilor vor fi diseminate către un public mai larg, totodată însemnând o metodă bună de promovare pentru firmele locale.
Evenimentele se vor desfășura într-un spațiu confortabil amenajat pentru convorbiri între participanți, dotat cu VIDEO WALL și cu TV LED CU STAND, iar în timpul coffebreak-ului cei prezenți vor avea ocazia să savureze și o cafea bună/un snack în aer liber. Având în vedere contextul actual, organizatorii vor asigura toate măsurile necesare pentru a asigura desfășurarea evenimentului în bune condiții din punct de vedere sanitar, respectând recomandările privind combaterea răspândirii COVID-19.
Dacă sunteți interesați să participați la eveniment și să vă înregistrați cu firma Dvs. pe platformă, vă invităm să luați legătura cu organizatorii evenimentului la datele de contact de mai jos: Dumitrescu Daniela – Coordonator Evenimente, tel: 0727735287, e-mail: invatameseria@gmail.com.
Sau puteți să vă înregistrați la: invatameseria.ro/bursa-de-angajare/inregistrare