ACTUALITATE 9 ianuarie 2017

Patronul unei pensiuni, amendat în urma unei reclamații primite după Revelion

de Agerpres | 1191 vizualizări

Patronul unei pensiuni din stațiunea Covasna a fost amendat de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CPC) Covasna cu suma de 2.000 de lei, în urma unei reclamații primite după Revelion din partea unor clienți.

Potrivit comisarului șef-adjunct Mircea Diacon, reclamanții susțin că s-au simțit rău din cauza mâncării consumate în această pensiune, lucru care nu a putut fi confirmat în urma controlului efectuat de inspectorii CPC.

„Clienții susțin că după ce au ajuns acasă, toți, toată familia, inclusiv un copil de 7 ani, s-au simțit rău, au avut dureri abdominale, cauza probabilă fiind mâncarea servită la această pensiune. În urma acestei sesizări s-a efectuat un control, fiind verificate atât bucătăria, cât și depozitul pensiunii, unde nu s-a găsit mâncare gătită. În schimb, s-au găsit produse din carne, congelate, cu termen de valabilitate depășit, care au fost oprite de la utilizare. Pentru acest lucru, operatorul turistic a fost sancționat cu suma de 2.000 de lei, dar nu putem spune cu certitudine dacă clienții s-au simțit rău din cauza mâncării servite de Revelion, mai ales că patronul susține că aceștia și-ar fi adus și mâncare de acasă”, a declarat Mircea Diacon.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.