ACTUALITATE 21 octombrie 2021

De ce nu a fost lansat încă site-ul cu produse locale covăsnene

de Iulia Drăghici - Taraș | 550 vizualizări

Site-ul unde firmele și producătorii locali din județul Covasna vor putea să își vândă produsele se află încă în lucru, transmite directoarea Fundației Comunitare Covasna. 

Ne-am dat seama că așa cum ne-am planificat, solicită mult mai multe eforturi. Nu avem resursa umană de a depăși acest prag. Deja sistemul este funcțional, dar încărcarea cu date necesită un lucru foarte intens. E nevoie de cel puțin două luni ca aceste date să fie culese și să fie puse pe portal. Însă asta ar însemna că nu ne-am mai putea ocupa cu nimic altceva. Și asta nu putem să ne asumăm. Așadar, acum suntem în discuții cu organizații, cu firme, să vedem cum am putea realiza cu o colaborare profesională să depășim acest prag de încărcare a portalului și punere în funcțiune”, a spus luni, într-o conferință de presă, directoarea Fundației Comunitare Covasna, Bereczki Kinga. 

Tot aceasta a precizat și că nu mai vrea să dea termene finale cu privire la momentul în care platforma va fi complet funcțională, pentru că, din diverse motive, au fost greu de respectat și cele de până acum, dar a punctat că „pentru noi este mult mai important ca portalul să fie funcțional. Așa că trebuie să găsim cea mai bună soluție. Scopul nostru este să fie cât mai repede pe piață, pentru că e din ce în ce mai multă solicitare și nevoie de acest lucru, dar trebuie să îl facem foarte bine gândit și cu asumare. Dacă găsim soluția perfectă, atunci cred că nu o să depindă foarte mult de timp”.   

Ideea creării unei astfel de platforme online, care să conecteze firmele și producătorii din județul Covasna cu restul lumii prin intermediul internetului a fost prima dată prezentată în octombrie 2020. După un studiu de piață și debutul implementării, planul era ca acesta să devină funcțional din primăvara lui 2021. 

Portalul comercial haromszeki.ro are scopul a veni în sprijinul întreprinderilor locale care au simțit din plin impactul economic negativ al noului coronavirus. 

În urmă cu trei ani, Fundația Comunitară Covasna a lansat o campanie de promovare a produselor și serviciilor locale, „Minoi”. Prin aceasta, a fost pus, gratuit, la dispoziția producătorilor și firmelor autohtone o siglă prin care pot să își marcheze produsele pentru a putea fi mai ușor identificate de către consumatori.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.