Cele mai trăsnite reclamații trimise la Protecția Consumatorilor Covasna
Dacă până nu demult oamenii nu își cunoșteau drepturile și acceptau cu ușurință ca acestea să le fie călcate în picioare, în ultimii ani situația s-a schimbat radical, în sensul că tot mai multe persoane depun sesizări și reclamații la Protecția Consumatorilor dornice parcă să își exercite drepturile. Unele dintre aceste reclamații sunt pertinente și absolut îndreptățite, însă altele sunt de-a dreptul amuzante.
Conform informațiilor transmise de CJPC Covasna, există și reclamații care îi pun în dificultate pe comisarii instituției prin absurdul acestora. Una dintre aceste reclamații este făcută de un consumator nemulțumit că maşina de spălat rufe cumpărată nu spală cantitatea de 6 kg rufe, mai ales dacă sunt rufe colorate. Altcineva este deranjat de faptul că monumentul funerar comandat nu este executat după un model din cimitirul reformat, acesta având nişte dungi negre.
De asemenea, un consumator din Sfântu Gheorghe a reclamat faptul că reprezentantul firmei de curierat prin care a primit un pachet a refuzat să urce până la uşa apartamentului, rugând prin interfon proprietarul să coboare pentru preluarea coletului.
Clientul unui hotel din oraşul Covasna s-a plâns la Protecția Consumatorilor că la televizor sunt difuzate prea multe canale tv în limba maghiară, în timp ce un consumator din Sfântu Gheorghe reclamă faptul că a cumpărat un produs de la o farmacie, respectiv un „supliment alimentar cartilagiu de rechin” care miroase a hoit.
Printre reclamațiile pertinente care se află în curs de cercetare se numără cea făcută de consumatorii unui bloc de locuinţe din comuna Catalina, care reclamă o defecțiune mai veche a contorului de apă instalat, care înregistrează un consum de apă de 300 mcpe lună, faţă de 37 mcîn lunile anterioare.