450 de locuri de parcare au fost atribuite de către Primăria Sfântu Gheorghe
Primele proceduri de licitație pentru atribuirea și folosirea locurilor de parcare pentru anul 2017 s-au organizat în perioada 25-26 aprilie, respectiv 2-3 mai. Pe parcursul celor două proceduri s-au atribuit în total un număr de 450 de locuri de parcare în 26 de locații ale orașului.
În Zona Gării au fost atribuite 17 locuri în 2 locații, în centrul orașului 7 locuri într-o singură locație, în cartierul Olt 227 locuri în 10 locații, iar în cartierul Simeria au fost atribuite 199 de locuri de parcare în 13 locații.
Rezultatele licitației au fost comunicate câștigătorilor de către colegii primăriei, înștiințându-i în același timp și despre drepturile și obligațiile titularilor abonamentelor de parcare. Beneficiarii locurilor de parcare au obligația de a achita în termen de 30 de zile de la data atribuirii locurilor, contravaloarea taxei de parcare și a garanției sistemelor de blocare parcare la Direcția Finanțelor Publice din Sfântu Gheorghe.
Abonamentele câștigate în cadrul celor două proceduri sus menționate sunt valabile pentru o perioadă de 5 ani, cu condiția achitării de către beneficiari a taxelor anuale de parcare, pe baza deciziilor anuale de impunere emise de către Direcția Finanțelor Publice. În cazul neachitării taxelor de parcare, beneficiarii vor pierde dreptul de folosință asupra locurilor de parcare.
Montarea sistemelor blocatoare, folosite pentru blocarea locurilor de parcare se desfășoară în mod continuu, pe baza rapoartelor emise de către Direcția Finanțelor Publice, angajații Direcției de Gospodărire Comunală încearcă să finalizeze montarea blocatoarele în termen de 30 de zile. Pe baza ultimelor rapoarte publicate săptămâna trecută, procesul montării blocatoarelor, pentru beneficiarii care în săptămâna aceea și-au îndeplinit obligațiile privind plata taxei de parcare și a garanției sistemelor de blocare, a început în prima parte a săptămânii.
(Biroul de Imagine al Primăriei)