ACTUALITATE 26 septembrie 2016

13 posturi scoase la concurs de Primăria Sfântu Gheorghe

de Iulia Drăghici | 535 vizualizări

Echipa funcţionarilor publici de la Primăria Sfântu Gheorghe se măreşte. Instituţia a scos la concurs 13 posturi pentru funcţii publice, în cadrul compartimentelor Juridic, Monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice, Relații cu Publicul, Informații, Registratură, Direcția Tehnică şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice şi Dezvoltare, Investiţii. Salariile pornesc de la 1250 de lei pentru debutanţi şi ajung la 3.700 de lei pentru directorii executivi.

Pentru compartimentul juridic, Primăria angajează 3 consilieri juridici (S), gradul profesional debutant şi 3 consilieri juridici (S), gradul profesional asistent. „Compartimentul juridic se ocupă, printre altele, cu cauzele legale ale Primăriei, și în caz de nevoie acordă suport legal instituțiilor subordonate Consiliului Local, respectiv asigură avizarea contractelor și ale actelor adiționale aferente acestora și reprezintă și apără drepturile și interesele legitime ale Municipiului Sfântu Gheorghe în diferite litigii. Ar fi o mare plăcere pentru Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe dacă Compartimentului juridic ar alătura noi colegi dinamici, cu abilități de analiză și sinteză, capabili să pună în aplicare cunoștințele profesionale din domeniu și să soluționeze eficient probleme cu caracter juridic”, arată un comunicat de presă.

Pentru Biroul pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice, Primăria caută un inspector de specialitate (S), grad I/A, un inspector de specialitate (S) şi un inspector de specialitate (S), grad II, dar şi un şef birou (S), gradul II.

Compartimentul de Relații cu Publicul, Informații, Registratură caută un referent (M), gradul profesional superior, Direcția Tehnică şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice angajează un director executiv (S), gradul II şi Biroul de Dezvoltare, Investiţii un şef birou (S), gradul II.

Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe site-ul Primăriei, respectiv pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.

„Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la 10 octombrie  la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267-316957/126)”, arată comunicatul de presă.

Noua organigramă a Primăriei, care cuprinde 57 de noi locuri de muncă, a fost aprobată de Consiliul Local Sfântu Gheorghe în ședința din 18 august.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.