SOCIAL 8 octombrie 2020

Casa de Pensii Covasna recomandă cetăţenilor utilizarea modalităților de comunicare electronică

de Covasna Media | 1514 vizualizări

În contextul generat de evoluția situației epidemiologice, pentru evitarea riscului de infectare cu noul coronavirus, de modificare a condițiilor meteorologice care nu vor mai permite publicului să aștepte în afara instituției, pentru reducerea timpului de așteptare la ghișee dar și în scopul eficientizării comunicării cu publicul, Casa de Pensii Covasna recomandă utilizarea, în relația cetățean-casa de pensii, următoarelor modalități de comunicare electronică:

I. Poșta electronică;

II. Servicii electronice oferite de Portalul CNPP,

I. Comunicarea prin poșta electronică 

Solicitanţii care au acces la poșta electronică, respectiv e-mail, vor transmite solicitarea în atenția casei de pensii , la adresele specificate pe site-ul instituției . 

În acest sens, solicitantul:

  • descarcă formularele necesare; 
  • completează formularele; 
  • semnează olograf formularele;
  • transmite formularele către instituția responsabilă, în format: .JPEG, .JPG, .PNG, .XML, .CMS sau .PDF;
  • transmite în același e-mail și numărul de telefon la care poate fi contactat.

II. Comunicarea prin intermediul serviciilor electronice oferite de Portalul C.N.P.P. 

Această modalitate de comunicare reprezintă un serviciu extrem de util pentru utilizatorii de internet, pus la dispoziție de către Casa Națională de Pensii Publice și care dă posibilitatea ca orice persoană să poată afla informații referitoare la evidența contractelor de asigurare socială, evidența declarațiilor nominale D112, istoricul carierei de asigurat, stagii de cotizare, Pilon II de pensii precum și despre toate tipurile de prestații oferite de casele de pensii. 

Serviciul electronic poate fi accesat atât de solicitanții care și-au creat cont pe portal cât și de cei care nu și-au creat cont pe portal, în vederea depunerii cererilor și a documentelor necesare pentru acordarea diferitelor  tipuri de prestații.

A. În cazul solicitanților care și-au creat cont pe portal se accesează secțiunea „Completare formulare” și se selectează tipul de cerere dorit;

B. În cazul solicitanților care nu și-au creat cont pe portal:

  • Solicitantul accesează Portalul CNPP în secțiunea ”Comunicare cu publicul” – Depunere cereri și documente;
  • Selectează tipul de cerere dorit și completează formularul;
  • Formularele necesare se descarcă, se completează și se semnează olograf, apoi vor fi încărcate în format JPEG, JPG,PNG,XML, CMS sau PDF;

Procedura de obținere a unui cont online este detaliată pe site-ul Casei Naționale de Pensii  în secțiunea ” De ce să îmi fac cont?”, din Portal.

Pentru crearea unui cont online, vizitatorii trebuie să citească descrierea fluxului de creare utilizator şi să îşi exprime acordul pentru condiţiile de utilizare a portalului CJP Covasna. 

(Compartiment Comunicare)

Distribuie articolul:  
|

SOCIAL

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.