Prima pagină Suport clienti Întrebari frecvente

Utile clienți

Categorii

Întrebari frecvente

Formalități de înregistrare

Cum pot sa imi schimb adresa de email?

Pentru a modifica adresa dumneavoastra de e-mail, va rugam accesati site-ul www.covasnamedia.ro/magazinonline/ accesati-va contul, iar daca v-ati inregistrat deja, accesati optiunea "Contul meu". Aici va puteti schimba adresa de e-mail, precum si oricare alte date de contact, accesand optiunea "schimba adresa de e-mail".
Dupa aceasta modificare veti primi un mesaj pe noua adresa indicata. Va rugam accesati link-ul primit in mesajul trimis catre noua adresa de e-mail, pentru a confirma modificarea.

Am uitat parola contului meu. Cum pot remedia situatia?

In cazul in care ati uitat parola dumneavoastra, va rugam sa accesati butonul "Contul meu" de pe pagina noastra, apoi veti accesa optiunea "Am uitat parola". Veti primi un mesaj cu instructiuni pe adresa dumneavoastra de e-mail. Pentru protectia datelor dumneavoastra, Comparty SRL nu trimite parola prin e-mail, dar in acest caz, veti primi un cod, prin intermediul caruia veti putea reseta sau modifica parola.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de Contact.

Nu imi amintesc datele de logare. Ce trebuie sa fac?

Casuta de autentificare cuprinde doua campuri: cel in care trebuie completata adresa dumneavoastra de e-mail si cel in care trebuie completata parola. In cazul in care nu va amintiti parola, veti gasi intructiunile necesare accesand optiunea "Ati uitat parola". Aceasta optiune se regaseste deasupra campului "Autentificare" in partea dreapta.
Pentru intrebari suplimentare, va rugam completati „Formularul de contact”

Întrebări referitoare la comenzi

Am comandat bilete pe internet, dar nu am primit o confirmare. Ati primit comanda mea?

Va rugam sa verificati daca mailul de confirmare a ajuns in dosarul spam. Este posibil ca lipsa unui email de confirmare sa fie datoarata adresei de e-mail gresite. In acest caz, va rugam sa ne contactati pe e-mail, unde sa lasati numele complet, data comenzii dumneavoastra si evenimentul in cauza. Va vom informa cu privire la inregistrarea comenzii dumneavoastra.

De asemenea, aveti posibilitatea de a va verifica propriile comenzi, autentificandu-va pe site-ul www.covasnamedia.ro/magazinonline. Daca nu intalniti comanda la sectiunea “Comenzile mele”, va rugam sa reluati procesul de cumparare al biletelor.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de Contact.

FII PRIMUL CARE AFLĂ

Abonează-te la newsletter ca să primești cele mai noi oferte