UDMR mobilizează electoratul prin intermediul unui call-center
UDMR Covasna a demarat marţi o campanie de mobilizare a electoratului la vot prin intermediul unui call-center, propunându-şi ca, în ultima săptămână de campanie electorală, să contacteze telefonic peste 10.000 de alegători şi să-i determine să participe la alegerile parlamentare de duminică.
„Dorim să avem un contact direct cu cetăţenii, dar considerăm că este greu să intrăm în casele oamenilor şi să-i deranjăm în perioada sărbătorilor (...), pe de altă parte, am ajunge la mai puţine persoane dacă am alege metoda clasică door-to-door, aşa că am decis ca toţi candidaţii, dar şi consilierii locali şi judeţeni ai UDMR, viceprimarii, dar şi primarul, de marţi şi până vineri între orele 16 şi 19, să sunăm cetăţenii şi să vorbim cu ei la telefon, să le explicăm importanţa participării la vot (...). Am decis ca în ultima săptămână de campanie să punem accent pe acest tip de comunicare (...) şi estimăm că vom putea discuta direct cu 10-12.000 de oameni“, a declarat preşedintele UDMR Sfântu Gheorghe, Antal Arpad, care este şi primarul municipiului.
Potrivit acestuia, obiectivul UDMR este de o avea o pondere de peste 7% în viitorul Parlament al României şi de a putea contribui la „modernizarea şi emanciparea“ societăţii româneşti.
„În ultimii patru ani am trăit o perioadă politică atipică în România, în sensul în care instituţia fundamentală a democraţiei, Parlamentul, a ajuns la o cotă de popularitate extrem de redusă (...). În acest Parlament, UDMR a avut o greutate de doar 4,59% şi noi estimăm că vom avea o greutate de peste 7% în viitorul Parlament. (...) Cred că UDMR a fost singura formaţiune politică din România unde nu a venit şi nu a plecat la alte partide niciun parlamentar în ultimii 27 de ani, iar dacă toate partidele erau aşa, imaginea Parlamentului ar fi fost alta (...). Dorim o prezenţă puternică în Parlament pentru că suntem convinşi că UDMR poate contribui activ la modernizarea României şi la emanciparea societăţii româneşti şi considerăm că relaţiile româno-maghiare trebuie puse pe ale baze şi se pot pune doar dacă există un UDMR puternic în Parlament. (...) La fel de important e ca relaţiile dintre România şi Ungaria să se normalizeze, pentru că nu au mai fost atât de reci ca acum de foarte, foarte mult timp şi sperăm ca după alegerile din 11 decembrie acest lucru să se întâmple. E în interesul României şi al Ungariei, dar şi în interesul comunităţii maghiare din România ca aceste relaţii să fie cât mai bune“, a mai spus Antal Arpad.
Preşedintele executiv al UDMR Covasna, Gruman Robert, a menţionat că în această campanie electorală în judeţ vor fi distribuite un număr total de 200.000 de flyere cu programul Uniunii şi candidaţii pentru alegerile parlamentare, precum şi un ziar care a ieşit recent de sub tipar în 60.000 de exemplare.