Sondaj OCV: Cum percep covăsnenii serviciile restaurantelor și cafenelelor din Sfântu Gheorghe
Cât de bine servesc restaurantele și cafenelele din Sfântu Gheorghe? Aceasta a fost întrebarea la care am căutat răspuns în luna ianuarie, printr-un sondaj dedicat experienței consumatorilor. Rezultatele? Doar 3% dintre participanți s-au declarat foarte mulțumiți, în timp ce o treime dintre respondenți au fost nemulțumiți de servicii.
Astfel, doar 3% dintre participanții la sondajul nostru s-au declarat foarte mulțumiți. Un grup mai mare, de 39%, s-a arătat mulțumit de servicii, dar recunosc totodată că există loc pentru îmbunătățiri. Aproape un sfert dintre participanți, respectiv 22%, s-au poziționat într-o zonă neutră, fără a fi nici mulțumiți, nici nemulțumiți. Mai mult, 33% dintre respondenți au fost nemulțumiți. Aceștia consideră că serviciile lasă de dorit, dar subliniază că există potențial de îmbunătățire. Alți 3% dintre participanți au fost foarte nemulțumiți și au avut experiențe negative constante.
Sondajul din luna februarie aduce în prim-plan, unul dintre cele mai controversate subiecte din luna ianuarie – instalarea celor 12 semafoare noi în municipiul Sfântu Gheorghe.