ACTUALITATE 25 noiembrie 2013

Shortcut, program inovator de promovare a orașului Sfântu Gheorghe

de Covasna Media | 524 vizualizări

Şase echipe din București, Brașov și Târgoviște vor participa la cea de-a treia ediție a Shortcut 2013. După cele două ediţii de succes din anii trecuți, în weekend-ul 29-30 noiembrie, participanții din acest an sunt așteptați să descopere frumusețile trecute și prezente ale orașului Sfântu Gheorghe.

Scopul proiectului rămâne crearea unei platforme de întâlnire pentru viitorii lideri ai comunităților, cu ajutorul unui concurs, unde îşi pot demonstra abilităţile privind rezolvarea problemelor şi îşi pot testa curajul, stăruinţa, caracterul într-o echipă. În al doilea rând acest concurs este o oportunitate, ca prin ochii studenţilor să descoperim sau să redescoperim oraşul Sfântu Gheorghe. Prin această experienţă există posibilitatea ca în viitor aceşti studenţi să aibă o legătură strânsă cu acest oraş, privit ca un potenţial spaţiu de viaţă.

Pe parcursul celor două zile și două nopți, participanții vor avea parte în prima zi de o degustăre de produse tradiționale și de un spectacol de romanțe de la Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian” din București în Sala Arta a Teatrului Andrei Mureșanu. Ziua a doua este dedicată „căutării de comori” prin care vor descoperi unele dintre cele mai importante clădiri istorice din Sfântu Gheorghe, dar vor și practica sporturi la alegere (călărie, tras cu arcul, bowling, ping-pong, tenis etc.) și vor face cunoștință cu mai multe personalități interesante ale orașului. Cu ocazia acestui „drum inițiatic” prin orașul nostru, echipele vor face fotografii, iar ulterior vor participa la un concurs online în care cele mai apreciate dintre acestea vor fi premiate consistent de către organizatori.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.