ACTUALITATE 27 octombrie 2016

Recunoaştere pentru promovarea turistică a judeţului Covasna

de Covasna Media | 232 vizualizări

Asociaţia pentru Dezvoltarea Turismului în judeţul Covasna a câştigat miercuri locul doi la eTravel Awards, în secţiunea Best Destination Campaign, campanii online de promovare a unei regiuni, a unui oraş sau a unei ţări (Romania & International), pentru activitatea de promovare turistică a judeţului, desfăşurată în ultimul an în cadrul proiectelor #ViziteazaCovasna şi #TinutulConacelor.

eTravel Conference este cel mai mare eveniment naţional de afaceri şi promovare online dedicat industriei de turism din România, în cadrul căruia se organizează Competiţia eTravel Awards. Premiile eTravel Awards sunt acordate unor organizaţii, bloggeri sau regiuni care promovează în mod eficient o destinaţie turistică, în mediul online: pe website-uri, bloguri şi pe site-uri de socializare.

Campania organizată în colaborare cu Asociaţia Travel Focus din Bucureşti, condusă de consultantul în marketing turistic Răzvan Pascu, este considerată la nivel naţional una inovativă. Acest proiect a reunit până acum 7 deplasări de presă şi aproximativ 100 de jurnalişti şi bloggeri care au fost invitaţi şi au scris despre judeţul Covasna. Ecourile proiectului s-au făcut auzite în mediul online, cu peste 500 de postări pe Facebook şi sute de postări pe Instagram şi peste 1.800.000 de vizualizări (like-uri, distribuiri). În acelaşi timp, peste 3.000.000 de persoane au citit / văzut la televizor despre #ViziteazaCovasna şi #TinutulConacelor.

„Credem în potenţialul turistic al judeţului Covasna, toate datele statistice arată că avem un trend crescător în ceea ce priveşte numărul de turişti şi numărul de înnoptări. Premiul primit este o recunoaştere a modului inovativ prin care promovăm judeţul pe plan intern. Bineînţeles mai avem multe de făcut, dar dincolo de premiul obţinut, un câştig al acestei campanii îl reprezintă faptul că factorii implicaţi în turismul judeţean au început să conlucreze şi să gândească împreună” – a declarat Grüman Róbert, vicepreşedintele Consiliului Județean Covasna.

Temele principale de comunicare ale campaniei de promovare au fost: conacele, turismul nobiliar, meşteşugurile tradiţionale şi turismul wellness, dar printre aceste teme s-au numărat şi oportunităţile de relaxare şi de divertisment specifice locului, cum ar fi prepararea colacului secuiesc, sculptura în lemn sau incursiunea în tainele meşteşugului de fierar.

Consiliul Judeţean Covasna

Biroul de presă

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.