Promovare „printre picături“
GospCom a realizat DVD-uri de promovare a oraşului şi societăţii, pe care le va folosi pentru protocoale şi diverse evenimente, cu numele „Picături de Sfântu-Gheorghe”
Reprezentanţii societăţii GospCom din Sfântu-Gheorghe au trecut de la captat apa la captat turişti cu ajutorul apei şi au găsit o metodă inedită de a-şi face reclamă – lor şi oraşului – prin realizarea unui DVD în care tema principală este apa. Materialul prezintă diferite locuri sau imagini din oraş, inclusiv de la prima captare de apă, de acum 110 ani, totodată în carcasa DVD-ului se găseşte şi o cărticică în care este descris mun. Sfântu-Gheorghe şi diferite clădiri sau locuri din acesta, precum şi datele GospCom.
Pe fond albastru, suport şi imagini de calitate, iniţiatorii s-au gândit să dea acest filmuleţ cu cărticică drept protocol, la diferite evenimente şi acţiuni, cu scopul de a atrage cât mai mulţi turişti şi de a se face cunoscuţi. Acum, în prag de Crăciun, astfel de materiale vor fi dăruite şi Primăriei pentru ca la rândul ei să le folosească în acest scop.
„Produsul e realizat pe suport DVD şi însoţit de o mică broşură în maghiară şi română şi surprinde imagini şi momente din viaţa şi arhitectura oraşului, îmbinând trecutul şi prezentul într-o atmosferă deosebită”, a afirmat purtătorul de cuvânt al GospCom, Honcz Laszlo.
Mai mulţi turişti – consum de apă mai mare
Potrivit directorului de dezvoltare al societăţii, de la care a plecat ideea, Kato Bela, scopul lor era de a face reclamă GospCom, mai ales că vor deveni operator regional şi este important ca oamenii să ştie despre existenţa şi rolul firmei.
„În acelaşi timp vrem să atragem prin acest DVD cât mai mulţi vizitatori în oraşul Sf.Gheorghe şi în Covasna. Vom face probabil şi în alte oraşe. Noi credem că prin această metodă, atragerea clienţilor, profităm şi vom avea vânzări mai mari de apă potabilă”, mai spune el.
Imaginile şi filmul au fost realizate de fotograful Henning Janos, în timp ce fondul muzical este al Snaps Vocal Band şi Mercedes Band.
În primă fază au fost realizate 100 de astfel de DVD-uri, din fondurile de reclamă ale instituţiei. Pentru printarea DVD-urilor, carcase, imagini, filmuleţ, costurile s-au ridicat undeva la o mie de lei.
Ana Sidon