Primăria Sfântu-Gheorghe, autopromovare prin imagini
Bilanţul realizărilor la un an de la ocupare a fotoliului de primar al municipiului Sfântu-Gheorghe, prezentat în urmă cu o lună de către Antal Arpad, este urmat de imagini amplasate pe patru dintre panourile city-light ale oraşului. Imaginile amplasate de către Primărie prezintă diverse feţe ale municipiului, cu trimitere directă la activitatea actualei conduceri a municipalităţii, având un titlu comun: „Spre un oraş mai frumos“.
Astfel, în respectivele imagini este prezentată situaţia actuală a diverselor puncte din oraş, încât să fie vizibile realizările pe care noua echipă le-a marcat, începând cu iunie 2008.
Printre aceste realizări se numără înfrumuseţarea centrului municipiului prin reamenajarea Parcului Elisabeta - rondurile de flori, noile alei şi aranjamente ale acestuia, „insuliţa“ din zona Gării, înlocuitoare a vechilor chioşcuri inestetice, blocurile termoizolate din Aleea Prieteniei, noile parcări din oraş, străzile reabilitate, iluminatul public ş.a.
Postările au fost inscripţionate bilingv, în română şi maghiară, având totodată trimitere către site-ul oficial al municipalităţii, www.sfantugheorgheinfo.ro. Prin această metodă, municipalitatea îşi doreşte o informare cât mai amplă a cetăţenilor.
Informarea contribuabililor asupra realizărilor Primăriei a fost aplicată şi de fostul primar, actualul senator UDMR Albert Almos. Acesta a aplicat însă o metodă mai clasică de informare a oamenilor, trimiţându-le anual scrisori în cutiile poştale, prin care aducea la cunoştinţă realizările sale.
Monica Rizea