ACTUALITATE 18 aprilie 2012

Mulţumiţi de TEGA

de Agerpres | 409 vizualizări

Aproape 70% dintre cetăţenii municipiului Sfântu Gheorghe, mulţumiţi de serviciile de salubrizare.

Aproape 70% dintre cetăţenii municipiului Sfântu Gheorghe sunt mulţumiţi de serviciile oferite de societatea de salubrizare Tega, aflată în subordinea Consiliului Local, relevă un recent sondaj de opinie.

Directorul Tega, Toth Birtan Csaba, a declarat că majoritatea persoanelor (în medie 600 din cele 740 intervievate) s-au declarat foarte mulţumite sau mulţumite de felul în care sunt curăţate şi stropite străzile în timpul verii, de colectarea deşeurilor casnice, vegetale şi reciclabile, de activitatea gărzii de salubritate şi de comportamentul angajaţilor societăţii. Tega a fost depunctată la curăţarea străzilor pe timpul iernii şi a mizeriilor lăsate de câini.

“Probabil unii cetăţeni au fost nemulţumiţi pentru că am introdus taxa pentru câinii de apartament care sunt plimbaţi prin locurile publice şi de aceea ne-au depunctat”, a declarat Toth Birtan Csaba.

Sondajul mai arată că pe primul loc în topul deşeurilor colectate selectiv de cetăţenii municipiului se află plasticul, hârtia şi sticla, iar 49% dintre respondenţi au afirmat că ar fi stimulaţi să recicleze o cantitate mai mare dacă punctele de colectare ar fi mai aproape de locuinţele lor sau dacă li s-ar asigura saci sau recipienţi de apartament (în medie 30%).

Toth Birtan Csaba a declarat că în Sfântu Gheorghe există condiţii mai bune pentru colectarea selectivă a deşeurilor comparativ cu alte oraşe din ţară, dar cu toate acestea cantităţile nu sunt pe măsura aşteptărilor.

“Anul trecut am ajuns la 400 de tone de hârtie şi 300 de tone de plastic. Cantitatea e în creştere de la an la an, în jur de 7-8%, dar consider că nu e o creştere spectaculoasă raportat la condiţiile pe care le oferim”, a spus directorul Tega.

Acesta a menţionat că sondajul a fost efectuat pentru a se determina plusurile şi minusurile din activitatea societăţii în scopul îmbunătăţirii serviciilor, iar datele au fost raportate la precedentul sondaj de opinie realizat în urmă cu trei ani.

“Am efectuat o comparaţie între percepţia serviciilor măsurate în anul 2009 şi 2012, constatându-se o creştere cu peste 10%. Acest lucru se datorează lărgirii ariei serviciilor şi investiţiilor pe care le-am făcut în tehnologie”, a mai spus Toth Birtan Csaba.

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.