ACTUALITATE 10 martie 2021

Locuitorii pot raporta în continuare defecţiunile la iluminatul public

de Covasna Media | 1053 vizualizări

Un număr de telefon este disponibil non-stop pentru sesizări ale problemelor cu iluminatul public din Sfântu Gheorghe

Buna funcţionare a iluminatului public din Sfântu Gheorghe cade în sarcina societăţii Flash Lighting S.A. în urma unui contract cu Primăria oraşului pentru administrarea și întreținerea acestui serviciu, sub monitorizarea Direcției de Gospodărire a orașului. În ultimul an, societatea a remediat o serie de defecțiuni care afectau rețeaua de iluminat public din oraș, a făcut reparațiile necesare și actualizează și întreține în mod constant sistemul.

În cursul anului 2020, angajații companiei au înlocuit 613 becuri, au reparat 371 de corpuri de iluminat, au înlocuit 13 corpuri de iluminat clasice și 761 cu LED-uri. În 70 de cazuri, elementele sistemului de iluminat public, inclusiv stâlpii, corpurile de iluminat și cablurile, au fost complet înlocuite. De asemenea, societatea a instalat și a îndepărtat iluminatul festiv de sărbători.

Anul trecut, conform statisticilor societăţii responsabile de administrarea și întreținerea iluminatului public al orașului, aproape 470 de sesizări au fost primite de la locuitorii din Sfântu Gheorghe cu privire la iluminatul public, toate acestea fiind soluționate.

Reamintim locuitorilor că au la dispoziţie numărul de telefon 0751 586 462 la care pot sesiza oricând, de luni până duminică, 24 de ore pe zi, eventualele probleme apărute în cazul iluminatului public de pe raza oraşului. Dacă nu există defecțiuni grave, problemele trebuie remediate în termen de 48 de ore. Dacă acest lucru nu se întâmplă, vă rugăm să anunțați Primăria prin email la adresa info@sepsi.ro.

(Sursa: comunicat Primăria Sfântu Gheorghe)

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.