Libertis – cel mai nou proiect de succes Bertis!
Afacerea „Bertis“ este prezentată în ultimii ani drept un exemplu în judeţul Covasna, fiind imaginea perfectă a unei dezvoltări inspirate a unui pachet de business-uri complementare şi cu beneficii reciproce. Pentru locuitorii din Sfântu Gheorghe, Bertis înseamnă în primul rând un lanţ de supermakerturi locale, însă BERTIS înseamnă de asemenea şi singurul depozit alimentar frigorific în judeţul Covasna, autorizat conform normelor UE, acreditat pentru schimb intracomunitar. Acesta a fost de fapt profilul iniţial al afacerii Bertis, care a luat naştere în 1993. De ştiut de asemenea că brand-ul adiacent „Bertikris” reprezintă prima şi singura fabrică de producţie preparate din carne din judeţul Covasna, autorizată conform normelor UE, la rândul ei acreditată pentru schimb intracomunitar. Odată cu evoluţia pozitivă a afacerii şi cu creşterea numărului de supermarketuri precum şi a clienţilor deserviţi, Bertis inaugurează „Piaţa de carne”, în piaţa centrală din oraş şi realizează mutarea surpriză de achiziţionare a afacerii Big Mama. Anul acesta a fost inaugurat „Bertis Pub” vis-a-vis de stadion şi de curând restaurantul Libertis – în centrul oraşului, cel asupra căruia neam orientat preponderent într-un scurt interviu realizat cu antreprenorul căruia i se datorează succesul Bertis – domnul Berszany Tibor.
O.C.: Primele localuri de alimentaţie publică au fost cele Big Mama Food, acolo unde din momentul implicării Bertis, calitatea a crescut foarte mult, ce v-a determinat să faceţi pasul şi spre un alt fel de restaurant?
B.T.: Succesul Fast foodului Big Mama mia confirmat teoria că un produs sau un serviciu de calitate, mai devreme sau mai târziu, va fi recunoscut şi apreciat de clienţi. Aşa că odată ce mi s-a oferit spre închiriere spaţiul alăturat, m-am gândit că un restaurant de categoria „Business man”, chiar în centrul oraşului, ar putea atrage şi o altă clientelă decât cea a lui Big Mama.
O.C.: Ce capacitate are restaurantul Libertis, cum consideraţi că sunt preţurile şi ce calităţi consideraţi că are pentru a deveni unul din restaurantele de top din oraş?
B.T.: Restaurantul Libertis, destinat preponderent pentru întâlniri şi mese ale oamenilor activi, dar nu numai, are o capacitate modestă, de 34-40 persoane în cele două spaţii, asigurând o atmosferă de intimitate elegantă, împreună cu o deservire de o calitate superioară. Preţurile reflectă în totalitate politica firmei Bertis, adică: „Prospeţime şi Calitate ireproşabilă la preţuri corecte“.
O.C.: Pe ce considerent aţi ales conceptul „Cuisine & Art“ şi cu ce artişti colaboraţi?
B.T.: Pentru decorarea restaurantului, în afară de dotările de cea mai bună calitate, am ales o variantă care să ne asigure tot timpul diversitate - un decor nou. Am expus lucrări de pictură ale artiştilor plastici din Sfântu-Gheorghe, creând astfel o mini galerie de artă cu vânzare, care se va schimba ritmic. Conceptul „Cuisine & Art“ se vrea o contemplare a artei plastice expuse, alături de arta culinară pe care o oferim cu generozitate musafirilor noştri.
O.C.: „Afacerea“ Bertis se extinde văzând cu ochii, la ce surprize ne putem aştepta în viitor şi care este cheia succesului uneia dintre cele mai „sănătoase“ afaceri locale?
B.T.: „Surpriza” următoare este una la îndemână: în faţa restaurantului BERTIS PUB din str. Stadionului nr. 3, recent renovat şi redeschis de BERTIS, am proiectat o terasă de vară acoperită, care se va integra perfect în zonă, un proiect executat desigur la standardele BERTIS. Cât despre cheia succesului, cred că aceasta este respectul faţă de consumator, pentru care facem eforturi susţinute de a oferi produse tot timpul proaspete şi sigure din punct de vedere alimentar, la preţuri corecte, cumulat cu servicii de bună calitate.