Electrica Furnizare suspendă activitatea din centrele de relații cu clienții
Pentru a proteja clienții, partenerii și angajații, Electrica Furnizare a decis să suspende activitatea din centrele de relații cu clienții în perioada 17.03.2020-20.03.2020. Compania încurajează folosirea canalelor alternative de comunicare și de plată.
Având în vedere evoluția situației legată de Coronavirus (Covid-19), Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să suspende temporar activitățile care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu recomandările și măsurile adoptate de autorități.
Astfel, pentru a proteja sănătatea clienților, a partenerilor și a angajaților companiei și, implicit, pentru limitarea răspândirii Coronavirus în comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, își vor suspenda temporar activitatea, în perioada 17.03.2020-20.03.2020, urmând să reevaluăm situația în funcție de evoluția contextului epidemiologic.
Clienții și partenerii Electrica Furnizare sunt încurajați să utilizeze următoarele canale alternative de comunicare:
Ø Portalul și aplicația mobilă MyElectrica
Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:
- factura în format electronic;
- transmiterea indexului prin autocitire;
- plata online a facturilor;
- vizualizarea istoricului facturilor;
- vizualizarea graficului de consum;
- evidența plăților la zi.
Ø Linii telefonice dedicate
Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
Ø Formular de contact online
Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/
Ø Corespondență prin e-mail
Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.
Ø Pagina de Facebook
Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare .
Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking sau virament bancar.
Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/ .
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Electrica Furnizare