Covalact estimează creșterea cifrei de afaceri pe 2010
Producătorul de lactate va investi în următorul an peste 1,3 milioane de euro în creșterea calităţii produselor
Potrivit informațiilor apărute în presa națională, producatorul de lactate Covalact din Sfântu-Gheorghe va investi în perioada 2010-2011 peste 1,3 milioane de euro în creșterea calității produselor, diversificarea portofoliului, logistică și mărirea capacităților de producție și logistică. Aceasta investiție se adaugă celor 1,5 milioane de euro investiți în ultimii doi ani.
Covalact estimează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu anul 2009, când compania a înregistrat venituri de peste 25 milioane de euro.
De asemenea, Covalact va investi anul acesta peste un milion de euro într-o nouă campanie de comunicare – “Covalact de țară. Prea bun. Prea ca la țară” - cuprinzând activități de cercetare de piață, creație, producție, difuzare şi sampling național pentru promovarea brandului.
Covalact este lider de piață pe segmentul cottage cheese cu brandul “Brânzică de Casă” şi în top 10 producători pentru restul categoriilor de produse lactate prin produsele sub brandul Covalact de Ţară. Piața de profil este împărțită la nivel național de peste 200 de producători.
Portofoliul de produse al companiei acoperă întrega gamă de lactate, de la iaurt, smântână, brânză proaspătă, brânză Făgăraş, lapte de consum, chefir, frişcă, caşcaval, unt, lapte praf, până la produse fabricate din lapte de capră.
Înființată în anul 1969, Covalact este una dintre companiile cele mai importante pe piața românească de produse lactate. În prezent, compania este deținută de fondul american de investiții SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai deține în România şi brandul Lactate Harghita.
Covalact are o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic. Piața produselor lactate s-a contractat cu circa 3% în primele trei luni din acest an, în condițiile în care puterea de cumpărare a românilor a scăzut cu peste 10%, pe fondul crizei economice.