ACTUALITATE 19 mai 2020

Casa Județeană de Pensii Covasna reia gradual activitatea de relaţii cu publicul

de Covasna Media | 1714 vizualizări

Casa Teritorială de Pensii Covasna anunță că reluarea activității de relații cu publicul se va efectua gradual, cu evitarea contactului fizic direct și respectarea distanței sociale corespunzătoare, având în vedere preponderența segmentului vulnerabil de populație (65+) care se adresează instituției noastre.

Principalele activități se vor desfășura în continuare prin telefon, utilizarea serviciilor poștale, a cutiei poștale a instituției precum și prin poșta electronică.

- Activitatea de primire a dosarelor de pensie

Se reia doar activitatea de primire a dosarelor de pensii și a cererilor care trebuie însoțite de documente originale,activitate care se rezumă strict la depunerea acestora și primirea numărului de înregistrare. Program de lucru: zilnic între orele 8,30-12,30.

Cererea de pensie împreună cu documentele necesare pot fi transmise prin poștă cu confirmare de primire la adresa Casa Jud. de Pensii Covasna, str. G-ral Grigore Balan nr. 14, Sf. Gheorghe, sau pot fi depuse în cutia poștală a instituției.

-  Activitatea de acordare a ajutoarelor de deces

Cererea împreună cu documentele necesare pot fi depuse în cutia poștală a instituției sau pot fi transmise prin postă cu confirmare de primire la adresa Casa Jud. de Pensii Covasna, str. G-ral Grigore Balan nr. 14, Sf. Gheorghe, sau de asemenea, pot fi transmise în format electronic la adresele: daniela.blaga@cnpp.ro, aurelia.bajan@cnpp.ro, emoke.szabo@cnpp.ro, angela.gal@cnpp.ro. Telefon: 0267.310.535 și 0372.716.205

Documentele pentru acordarea ajutoarelor de deces se pot depune în copie cf. O.U.G. nr. 32 din 2020, iar plata ajutoarelor de deces se va face prin mandat postal sau în cont bancar.

- Activitarea de încheiere a contractelor de asigurare socială si eliberării negațiilor pentru Germania

Persoanele interesate vor transmite formularul tip Contract de asigurare socială, completat și semnat precum si copia actului de identitate. Documentele vor fi trimite pe email la adresele: alina.farkas@cnpp.ro, alina.pop@cnpp.ro.

Plata contribuției de asigurări sociale pentru persoanele care au încheiat contract de asigurare socială se va efectua prin virament în contul: RO52TREZ25622210304XXXXX sau prin mandat poștal.

Lucrătorii care vor desfășura activități sezoniere în Germania vor transmite de asemenea solicitările însoțite de copia actului de identitate,la adresele de email: alina.farkas@cnpp.ro, alina.pop@cnpp.ro sau la adresa de corespondență a instituției: G-ral Grigore Balan nr. 14, Sfântu Gheorghe.

- Activitatea de audiențe și consiliere de specialitate

Se va realiza în continuare telefonic sau prin email: andreea.karoly@cnpp.ro, comunicare.covasna@cnpp.ro

- Activitatea de solicitare și eliberare a biletelor de tratament

Rămâne în continuare suspendată până la noi reglementări.

- Activitatea de expertiză medicală   

Pentru pensionarii care au avut termenul de revizuire în perioada stării de urgență documentele medicale vor fi trimise prin serviciul poștal sau prin mijloace de comunicare electronică la adresele de email:  izabella.cîrlan@cnpp.rojudit.bartis@cnpp.ro; comunicare.covasna@cnpp.ro. Telefon: 0267/318829

În situația în care documentele nu sunt concludente, pensionarii în cauză vor fi solicitați să se prezinte pentru efectuarea examinării clinice.

Toate modelele de cereri împreună cu documentele necesare se găsesc pe site-ul instituției www.pensii.covasna-ro , în secțiunea Formulare utilizate.

Menționăm că utilizarea mijloacelor moderne de comunicare și de plată: poșta electronică, încasarea/plata prin virament bancar s-au dovedit a fi foarte eficiente în această perioadă și recomandam folosirea lor și pe viitor pentru evitarea deplasării la sediul casei de pensii.

(Compartimentul comunicare)

 

Distribuie articolul:  
|

ACTUALITATE

De acelasi autor

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.