Brand pentru Sfântu-Gheorghe
Planul de schimbare a imaginii municipiului Sfântu Gheorghe, pus la cale de către Primărie, prevede ca modificările din oraş să fie realizate în funcţie de specificul fiecărei zone. Primarul Antal Arpad a declarat că schimbările dorite în centru intenţionează să dea acestei zone un aer interbelic, Sfântu Gheorghe fiind un oraş cu istorie şi trecut impresionante.
Tocmai de aceea, spune primarul, cifrele de pe ceasul de la intrarea în Parcul Elisabeta au fost gândite într-un anumit fel, intenţia fiind ca oraşul să dobândească un brand propriu, inconfundabil cu specificităţile altora. Pe controversatul ceas, pentru care municipalitatea a plătit 1400 de euro, s-au folosit cifre romane, iar ora patru a fost inscripţionată IIII şi nu IV.
„Acesta a fost un motiv pentru ca presa centrală să spună că am comis o eroare. Nu a fost o greşeală însă, ci chiar asta a fost intenţia, de a scrie ora patru astfel”, a declarat Antal Arpad.
Referitor la greşelile de ortografie cuprinse pe tăbliţa de sub ceas, cea care vorbeşte despre istoria Parcului Elisabeta, primarul a ţinut să-şi ceară scuze faţă de cetăţenii români, menţionând că va remedia această situaţie.
Monica Rizea